Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke vise det til henne

Gjest guttutenguts

Anbefalte innlegg

Gjest guttutenguts

Jeg er en lat gutt. Har aldri strevd noe særlig for å få noe jeg vil ha. Det meste har kommet rett i fanget på meg. Bla. syntes jeg at jeg har vært veldig heldig med genene mine. Aldri hatt noe å klage på, sånn egentlig.

Har ALDRI jobbet noe særlig for å få til noe bra. Skolearbeid og lignende har alltid gått som en drøm f.eks.

Men i det siste har jeg virkelig slitt. Er ei jente jeg liker så fryktelig mye, og vi kommer godt overens. Hun har flere ganger bydd opp til kos, og kanskje vært litt hintende. Men jeg er helt ny når det kommer til jenter, så har aldri klart gi noe tilbake, selv om jeg kunne tenke meg å klemme på henne hele dagen.

Har rett og slett ikke guts nok. Er ikke nervøs ovenfor henne. Er redd folka rundt (venner, og i klassen) og hva de tror og tenker. Egentlig bryr jeg meg ikke hva andre syntes, men. OMG, hva er det jeg sier? ER JO DE JEG ER REDD FOR!

Begynner å lure på om jeg er viljesvak, og ikke har guts nok. Er det noe jeg vil mest av alt på jord, så er det å ha henne. Men klarer jeg prøve? Nei. Jeg vet jo tilogmed at hun har et lite øye for meg iallefall. MEN KLARER IKKE.

Skjønner ikke hva det er jeg sliter med, og hva det kan ha sammenheng med. Dette skal da være enkelt, men huff. nei vet ikke hva jeg har skrevet nå. Føler jeg må jobbe for dette, noe jeg nesten aldri har gjort, og heller aldri klart.

Kanskje noen har tips? Vil vise henne at jeg liker henne mer enn hun aaaner. SMS, MSN er ikke et alternativ, så feig vil jeg ikke være.

Sorry, ble litt rot, men klarer ikke bedre nå. var bare noen tanker, kunne sikkert korta litt ned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? Hvis det er på barneskolen/ungdomsskolen så er det bra normalt å tenke slik du gjør; altså hva vil andre tenke, men det er absolutt ikke noe å være redd for. De kan ikke mobbe deg fordi du liker ei jente, da framstår bare dem som tapere som du kan bruke mot dem :p

Har du prøvd å spørre du kan snakke med henne privat? Dra på kino der får dere snakke både før dere drar og etter filmen.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du? Hvis det er på barneskolen/ungdomsskolen så er det bra normalt å tenke slik du gjør; altså hva vil andre tenke, men det er absolutt ikke noe å være redd for. De kan ikke mobbe deg fordi du liker ei jente, da framstår bare dem som tapere som du kan bruke mot dem :p

Har du prøvd å spørre du kan snakke med henne privat? Dra på kino der får dere snakke både før dere drar og etter filmen.

8029986[/snapback]

Det han kan være redd for er at han driter seg når han prøver seg på henne, og at han blir dissa totalt. Hvis jenta er passe bitch så er sjangsen stor for at det kan skje. Derimot om jenta er sånn passe moden så er ikke det noen stor fare.

Les gjennom tråden om "Arne", så får du noen gode tips. Og selv om det ikke klaffer så betyr det ikke at du dør. :tease:

Lenke til kommentar
Jeg er en lat gutt. Har aldri strevd noe særlig for å få noe jeg vil ha. Det meste har kommet rett i fanget på meg. Bla. syntes jeg at jeg har vært veldig heldig med genene mine. Aldri hatt noe å klage på, sånn egentlig.

Har ALDRI jobbet noe særlig for å få til noe bra. Skolearbeid og lignende har alltid gått som en drøm f.eks.

Men i det siste har jeg virkelig slitt. Er ei jente jeg liker så fryktelig mye, og vi kommer godt overens. Hun har flere ganger bydd opp til kos, og kanskje vært litt hintende. Men jeg er helt ny når det kommer til jenter, så har aldri klart gi noe tilbake, selv om jeg kunne tenke meg å klemme på henne hele dagen.

Har rett og slett ikke guts nok. Er ikke nervøs ovenfor henne. Er redd folka rundt (venner, og  i klassen) og hva de tror og tenker. Egentlig bryr jeg meg ikke hva andre syntes, men. OMG, hva er det jeg sier? ER JO DE JEG ER REDD FOR!

Begynner å lure på om jeg er viljesvak, og ikke har guts nok. Er det noe jeg vil mest av alt på jord, så er det å ha henne. Men klarer jeg prøve? Nei. Jeg vet jo tilogmed at hun har et lite øye for meg iallefall. MEN KLARER IKKE.

Skjønner ikke hva det er jeg sliter med, og hva det kan ha sammenheng med. Dette skal da være enkelt, men huff. nei vet ikke hva jeg har skrevet nå. Føler jeg må jobbe for dette, noe jeg nesten aldri har gjort, og heller aldri klart.

Kanskje noen har tips? Vil vise henne at jeg liker henne mer enn hun aaaner. SMS, MSN er ikke et alternativ, så feig vil jeg ikke være.

Sorry, ble litt rot, men klarer ikke bedre nå. var bare noen tanker, kunne sikkert korta litt ned...

8029137[/snapback]

hva med og kose klemme\småkysse eller tungekysse som en begynning? dere må jo først bli trygge på hverandre seff det er jo avgjørende for og etablere et slags forhold... ehver eneste sten må bli lagt på plass veldig forsiktig og bli nøye passet på..

men i og med at dette er en helt ny situasjon for deg må du være nesten litt skremmende huh? videre kan jo små beskjeder i pennalet være bra ? en blomst i ny og ne? det er vel egentlig ikke vanskelig og få jenters oppmerksomhet... er bare hvordan du gjør det men som du nevner så høres du litt lat ut... demred burde du starte og jobbe litt mer... ikke bare for jenta men alt... hjelpe mye til hjemme og begynne og være familiens flittigper ihvertfalll litt? du kommer garantert til og videre med skole etc til og måtte jobbe mer så vær forberedt på at det blir tyngre og tyngre selv om din posisjon i dag er ganske lett så kan det snu BRÅTT om det lover jeg deg.. men roting utenpå er vel helelr ikke og forakte når du blir bedre kjent med jenta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...