Mafo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Et nytt system gjør det mulig å starte parkeringsvarmeren i bilen din ved å sende en enkel tekstmelding. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sånn har vi hatt på hytta flere år nå... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Sånn har vi hatt på hytta flere år nå... 8029242[/snapback] Jepp, og det funker vanligvis bra og, så det blir nok ikke dårlig i bilen heller. Endret 26. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvor mye koster et slikt system, komplett? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har motor- og kupévarmer montert i bilen min, som fjernstyres via fjernkontroll. Plugger støpselet i veggen når jeg kommer hjem, så tar automatikken seg av resten. Alt ettersom hvor kaldt det er setter den automatisk starttidspunkt for begge varmerene individuelt. En kupévarmer trenger f. eks. ikke så lang tid som motorvarmerelementet. Dessuten kan jeg via fjernkontrollen sjekke temperatur inni og utenfor bilen, samt stille inn to tidsprogram eller starte systemet manuelt. Alt levert av DEFA Fungerer genialt bra! Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dette har vært mulig, nettopp med webasto sin løsning, i veldig mange år! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har motor- og kupévarmer montert i bilen min, som fjernstyres via fjernkontroll. Plugger støpselet i veggen når jeg kommer hjem, så tar automatikken seg av resten. Alt ettersom hvor kaldt det er setter den automatisk starttidspunkt for begge varmerene individuelt. En kupévarmer trenger f. eks. ikke så lang tid som motorvarmerelementet. Dessuten kan jeg via fjernkontrollen sjekke temperatur inni og utenfor bilen, samt stille inn to tidsprogram eller starte systemet manuelt. Alt levert av DEFA Fungerer genialt bra! 8034130[/snapback] Hørtes veldig deilig ut. Kostet det mye? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det kostet nok Betalte vel 3500 for systemet og 1500 for monteringen, sånn ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg