vict0r Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Virker jo som om de har en del å styre med på verkstedet der da, så tar vel en stund før de får begynt på boxen engang.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har fått tilbake min, microsoft var meget kjappe, det som tok tid var DHL. Microsoft dog ga meg en "ny" konsoll, datert 21/11/2005. Hurra. lurer på hvor lenge denne holder. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Fikk ny xbox på Mandag eller Tirsdag (husker ikke helt), tok litt over 3 uker. 8263776[/snapback] Ah, håper min er kommet når jeg kommer hjem fra påskferie da Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Fikk omsider tilbake x360'n i dag Ble innsendt 8.mars, og fikk den i dag 17.april - så det tok litt tid! Boxen min var åpnet og moddet, men jeg tok sjansen og sendte den inn likevel. Nå er den reparert og allt gikk på garantien Fikk med Gratis 1mnd Live Gold i eska også... Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da jeg så overskriften trodde jeg det var snakk om denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå