Gå til innhold

X360 ble svart!

Kjellis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ingen norsksupport for MS her du...bare svensk og engelsk. Noen bruker lengre tid enn andre for å få tilsednt den eska ja desverre.

8100950[/snapback]

Jo det er norsk support. bare vannskelig å komme gjennom. Er de ikke ledig setter de deg over til sverige, england, eller mitt tilfelle tyskland. Gikk greit nok men hadde litt problemer med DHL. Da jeg ringte tilbake til support kom jeg til norsk avdeling.

Lenke til kommentar

Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india.

Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader)

Regner med at det er 5 virkedager, så da skal jeg ha esken idag.

Lenke til kommentar
Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india.

Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader)

8105189[/snapback]

Samma her, sa det gikk 3 working days på å motta frankeringslapper, og 16 wd på reparasjonen.

Har nå ventet 8 working days på frankeringslappene... :(

Ja, de snakket veldig dårlig gebrokkent engelsk på supporten!

Lenke til kommentar

8105189[/snapback]

Samma her, sa det gikk 3 working days på å motta frankeringslapper, og 16 wd på reparasjonen.

8105259[/snapback]

Fikk sms fra DHL idag, ringte de og de hadde mottatt en pakke fra MS til meg, dette var frankeringslappene og esken. Spurte om når de kunne komme.

"Vi kan komme imorgen mellom 10-16", desverre går jeg på skole så spurte om det gikk at de kom mellom 14-16 noe de ikke gikk med på. Fikk tilbud om å hente pakken nær Gardemoen, noe som er uaktuelt for min del. Synes dette er ufattelig tungvint, dårlig opplegg både av MS og DHL.

Lenke til kommentar

8105189[/snapback]

8105259[/snapback]

Fikk sms fra DHL idag, ringte de og de hadde mottatt en pakke fra MS til meg, dette var frankeringslappene og esken. Spurte om når de kunne komme.

"Vi kan komme imorgen mellom 10-16", desverre går jeg på skole så spurte om det gikk at de kom mellom 14-16 noe de ikke gikk med på. Fikk tilbud om å hente pakken nær Gardemoen, noe som er uaktuelt for min del. Synes dette er ufattelig tungvint, dårlig opplegg både av MS og DHL.

8110395[/snapback]

Ingen annen løsning enn å skulke skolen da.

Synd det er norskprøve i morra :p

Lenke til kommentar

Frister litt bennyjenny, men det er uaktuelt. Ufattelig dårlig av DHL, men har en ol' man på 78 år her som noen ganger spiller fifa med meg, så han skulle årne' det for meg.

Edit; Burde kanskje ha øvd litt til den og, men skit au.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

8105189[/snapback]

8105259[/snapback]

8110395[/snapback]

Ingen annen løsning enn å skulke skolen da.

Synd det er norskprøve i morra :p

8110874[/snapback]

De kan komme på skolen til deg også, eller i mitt tilfelle på jobb.

Lenke til kommentar

Haha, hvorfor tenkte jeg ikke på det? Ble uansett ordnet av en annen person, de kom dog 3 ganger når de ikke skulle. 2x før kl 09.00 og 1x 19.30. Hentet den tilslutt på Mandag, skal få de til å levere på jobben til mora mi når den kommer tilbake.

Får jeg ny kode til å spore pakka tilbake?

Lenke til kommentar

Bah folkens dette er min andre X360 som må lveres inn til rep. Den er datert 19.09.06 og den fikk røde ringer i dag. :thumbdown: Får eske i løpet av noen dager den skal sendes i osv. Det jeg lurer på er det mange eller noen som vet om det er mye harware feil på det nyere kulle av X360 konsoller?

Lenke til kommentar

til kannath. Jeg fikk ikke noe ny sporings kode.

wooho - i teorien skal de være bedre, men virker som det er fortsatt feil. Har lest at fler som har fått den "nye" boxen fortsatt har måttet sende inn igjen grunnet feil.

ARGH..Ventet i tre uker nå siden den ble hentet av dhl :(

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Jeg har noe av det samme problemet med min xbox 360 også. Får ikke noe skjermbilde når jeg skrur på maskinen, og tre av de fire lampene foran lyser rødt. Har prøvd alt som står på http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726

Noen som har noen andre forslag på løsning?

8117748[/snapback]

Kan noen hjelpe denne fyren her? Ser åpenbart ut som han ikke får hjelp. Ikke spør meg hvorfor ...

Eneste tipset jeg kan komme med er å ringe til guttene i Microsoft Xbox Norge.

Lenke til kommentar
Jeg har noe av det samme problemet med min xbox 360 også. Får ikke noe skjermbilde når jeg skrur på maskinen, og tre av de fire lampene foran lyser rødt. Har prøvd alt som står på http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726

Noen som har noen andre forslag på løsning?

8117748[/snapback]

Kan noen hjelpe denne fyren her? Ser åpenbart ut som han ikke får hjelp. Ikke spør meg hvorfor ...

Eneste tipset jeg kan komme med er å ringe til guttene i Microsoft Xbox Norge.

8169721[/snapback]

Sorry mate det eneste du kan gjøre er å ringe dette nummeret: 800 14 174

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...