levlex Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Samsungs vårkolleksjon av mp3-spillere er avduket, med både blåtann og tynt design. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er det nå Samsung skryter på seg? MSI har allerede hatt to MP3-spillere med blåtann, nemlig MSI MEGA Player 516BT og MSI MEGA Player 522BT. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 kan dem to msi spillerne brukes som handsfree? den funksjonen var jaggu meg på overtid slik jeg ser det. endelig ser det ut til at produsentene får opp øynene for hva bluetooth faktisk kan brukes til. lurer på hvor mange år som må til før mobilen er en liten kloss i lomma med minimalt display mens digitalkamera og annet snakker til den via bluetooth når noe skal til og fra nettet... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mye minne internt på den første, og det er kjekt å ha. Hvilket type minnekort støtter telefonene? Micro-sd? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 dette er ikke telefoner i det hele tatt kornelen, men mp3/dap enheter... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Oops! Trodde det var mp3 spillere med mobil, men synes etterhvert det var litt rart at jeg ikke fant noe informasjon om "mobilene" De kunne nå godt slengt inn en mobil i de og. Endret 27. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 kan dem to msi spillerne brukes som handsfree? 8030707[/snapback] Nei, det kan de ikke, såvidt jeg vet. Alt de kan, er å bruke trådløse hodesett. Kanskje overføre filer trådløst også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg