Gå til innhold

Scee Respond To Backward Compabitility Questions

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

By the end of September 2006, there were 8,181 PS2 titles released worldwide (4,554 in Asia, 1,319 in North America, and 2,308 in Europe)

Jeg forstår ikke helt hvorfor dere mener det er 8000+ PS2 spill. Derfor spør jeg igjen; Skal jeg altså tolke tallene slik at det er 4554 unike spill som er unike for Asia, 1319 unike for NA og 2308 unike for Europa?

Hvor er alle de spillene som er unike for Europa? Hva slags spill er det??

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett; hvis dette betyr at PS2 spillene vil bli oppskalert til 720p/1080p +AA slik det er på 360 synes jeg dette er gode nyheter så lenge de aller fleste topptitler støttes (iallefall de spillene jeg vil ha :) )

Jeg synes bare de kunne ventet med å fjerne PS2 hw til etter de kunne emulere 40-50% av PS2 spillene i software. (nå kan jo det hende at de klarer det fra dag 1)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Ingentvil om at det er mye PR snakk fra bransjen ja. Istedet for å lyve så velger man å fortelle deler av sannheten. Slik er det bare, og man får ha det i tankene når man leser pressemeldinger.

8034598[/snapback]

Jepp, det er sånn. Og her er det ingen tvil om at store deler av "spillpressen" ofte gjør en altfor dårlig jobb med å gå i dybden på pressemeldingene, og bare videreformidler PR-prat blindt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...