Gå til innhold

Scee Respond To Backward Compabitility Questions

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke at du noengang har forstått hva jeg skriver, det kan være flere grunner til det:

1. Jeg kan ikke ytre hva jeg mener.

2. Du er overhodet ikke åpen for å forstå hva jeg mener.

Men sånn er det nå en gang.. Jeg kan utvilsomt leve med det.. :)

8034272[/snapback]

Ja, tror ikke det er så mange som har klart å følge tråden i innleggene dine på denne sida her. Har i hvert fall skjønt at det er bortkastet tid å svare mer på dine innlegg ettersom man bare får svada servert tilbake.

8034311[/snapback]

Jaja, god natt og sov godt da, og lykke til med deadlinen.. ;)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så for å oppsummere trådens siste 2 sider. Jeg gjette(estimerte) vilt på at ps3 vil kunne støtte 20 ganger flere spill enn hva xbox 360 klarte med xbox spill.

Du tolker dette til å gjelde bare PAL spill, av en eller annen grunn. Samtidig så gjetter du(skråsikkert) på at det blir under 4000 titler, uten at du vet noe bedre enn meg.

Så hever du deg høyt over meg og forklare meg at man ikke skal komme med påstander uten å være sikker, ha bakgrunn, kilder etc etc, selv om du gjør akkurat det samme selv.

Nei tror vi avslutter denne diskusjonen. Det er i allefall kveld for min del.

Lenke til kommentar
Så for å oppsummere trådens siste 2 sider. Jeg gjette(estimerte) vilt på at ps3 vil kunne støtte 20 ganger flere spill enn hva xbox 360 klarte med xbox spill.

Du tolker dette til å gjelde bare PAL spill, av en eller annen grunn. Samtidig så gjetter du(skråsikkert) på at det blir under 4000 titler, uten at du vet noe bedre enn meg.

Tja, jeg vet for eksempel ved å bruke samme kilder som dere har brukt (Wikipedia), at det ikke finnes mer enn litt over 1.500 forskjellige spill til PS2, så derfor ble estimatet ditt i høyeste laget.

Lenke til kommentar

Tja, jeg vet for eksempel ved å bruke samme kilder som dere har brukt (Wikipedia), at det ikke finnes mer enn litt over 1.500 forskjellige spill til PS2, så derfor ble estimatet ditt i høyeste laget.

8034435[/snapback]

Tragisk, rett og slett tragisk.

Ta og hopp et par skritt tilbake og se hva du linker til, og mens du suller med det, sier jeg god natt.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er en liste over spill, men det står ingenting om at det er en komplett liste. Man ser tydelig hvor seriøst du er når det gjelder å backe opp dine påstander. Du får gjerne tro at det ikke finnes mer en 1500 forskjellig ps2 titler. Men du vet godt at du tar feil.

Lenke til kommentar
Det er en liste over spill, men det står ingenting om at det er en komplett liste. Man ser tydelig hvor seriøst du er når det gjelder å backe opp dine påstander. Du får gjerne tro at det ikke finnes mer en 1500 forskjellig ps2 titler. Men du vet godt at du tar feil.

8034482[/snapback]

Det er en spilliste fra samme kilde du og FHj henviser til. Så hvorfor er den ene linken gyldig og den andre ugyldig?

Lenke til kommentar
Om man tenker fremover så blir det sabla dyrt for Sony og skulle fortsette å holde konsollene sine bakoverkompatible med alle tidligere konsoller de har gitt ut. Ps5 har støtte for ps1, ps2, ps3, ps4 spill? Da er vel software den eneste løsningen, ellers blir det for dyrt.

8031987[/snapback]

SNIP

Snip

Xbox 360 hadde støtte for 200 Xbox-spill da den ble lansert. Din spådom er altså at en PAL PS3 vil ha støtte for 200*20 = 4000 PS2-spill til lanseringa. Vi snakkes 23. mars.

8032067[/snapback]

MS gjorde akkurat samme med xbox 360. De sa at alle xbox spill kom til å kunne spilles på xbox 360? Men de snudde etterhvert de også.

Hvor mange ps2 spill finnes det igjen? Husker ikke om det var 8 000 eller 10 000, så om 4000 spill skulle fungere så blir det 50 % ;) Er ikke umulig. Men dette får vi se senere. Var faktisk ikke klar over at så mange som 400 xbox spill fungere på xbox 360. Imponerende.

8032231[/snapback]

Sikker på at de sa det ? ser ut som de sa helt fra begynnelsen at det ville være et begrenset utvalg.

===> http://daggle.com/060131-111336.html

Lenke til kommentar

Samme kilden som sier at det finnes xxxx antall spill gitt ut i Japan, xxxx antall i usa og xxxx antall i europa. Det er også laget en liste over en del av spillene. Men som du ser er den meget mangelfull! Og en bruker over har nettopp påpekt det. Så hvordan du kan først lese at listen er mangelfull, for så å bruke den som argumentasjon for at det kun finnes 1500 forskjellige spill er uforståelig for meg.

Lenke til kommentar
Sikker på at de sa det ? ser ut som de sa helt fra begynnelsen at det ville være et begrenset utvalg.

===> http://daggle.com/060131-111336.html

8034526[/snapback]

En av greiene jeg har lært med Microsoft er at det ofte handler mer om hva de ikke sier enn hva de sier. De sa blant annet at Xbox 360 kunne streame film fra en PC. De sa ikke at du måtte ha Media Center installert på PC-en og at du kun hadde anledning til å streame wmv-filer.

Det samme gjelder bakoverkompatibiliteten. De sa at med Xbox 360 får man muligheten til å spille mange klassiske Xbox-titler, via bakoverkompatibilitet. Hvis du leser den setningen en gang til, ser du at de ikke sier at alle spill vil virke, eller hvor mange spill vil virke.

Sleipt, ja. Men sånn er PR-bransjen.

Lenke til kommentar
Det samme gjelder bakoverkompatibiliteten. De sa at med Xbox 360 får man muligheten til å spille mange klassiske Xbox-titler, via bakoverkompatibilitet. Hvis du leser den setningen en gang til, ser du at de ikke sier at alle spill vil virke, eller hvor mange spill vil virke.

8034571[/snapback]

Du glemmer at dette er Sony. Folk kommer til å fortsette å hevde bortimot perfekt bakoverkompatibilitet inntil de offisielle listene publiseres, og så etterpå drive masse roing for å rettferdiggjøre hvorfor det ikke ble det likevel. ;)

Har vært sånn med alt annet. Forumet her er et godt eksempel. :!:

Lenke til kommentar

Ingentvil om at det er mye PR snakk fra bransjen ja. Istedet for å lyve så velger man å fortelle deler av sannheten. Slik er det bare, og man får ha det i tankene når man leser pressemeldinger.

@Cryovat: Har ikke sett noen som har påstått perfekt bakoverkompatibilitet. Selv noen av de ca 8000(tall fra wikipedia) ps1 spillene fungerer fortsatt ikke. Og de siste pstwo modellene hoppet vel også over på ps1 software emulering(har ikke dokumentasjon på dette, sorry pastor). Uansett så fungerer psp-ps1 software emulering meget bra, men det er uten tvil at det å emulere ps2 er en mye større oppgave.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

8034571[/snapback]

Du glemmer at dette er Sony. Folk kommer til å fortsette å hevde bortimot perfekt bakoverkompatibilitet inntil de offisielle listene publiseres, og så etterpå drive masse roing for å rettferdiggjøre hvorfor det ikke ble det likevel. ;)

Har vært sånn med alt annet. Forumet her er et godt eksempel. :!:

8034595[/snapback]

:whistle: Det står Xbox.. XBOX Crabat..

Lenke til kommentar

Du sier da ikke det? :hmm:

Han kommenterte Sony's uttalelse om begrenset bakoverkompatibilitet i lys av hvordan det var når Microsoft gjorde det samme, og jeg kom med en morsomhet basert på det.

Muligens jeg burde ha formidlet det bedre i quotingen og formuleringen, men klokken er ett om morgenen for pokker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...