Joachim_F Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Etterfølgeren til Mercenaries blir ikke PlayStation 3-eksklusiv likevel. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hadde egentlig ikke forventet annet, men er jo en liten smekk på pungen for PS3 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kult at det kommer på PC da! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Gammelt nytt, men gleder meg virkelig^^, Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ser frem til Mercenaries 2 på PC. Har hørt mye bra om Mercenaries 1, selv om det "bare" er til konsoller. Endret 27. februar 2007 av Kharan Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Eneren var ganske feet, det lille jeg prøvde av det. Så de av dere som ikke har prøvd det, kan se frem til toern - det gjør jeg. Han svensken med skjegget virker feet :!: Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Eneren var ganske feet, det lille jeg prøvde av det. Så de av dere som ikke har prøvd det, kan se frem til toern - det gjør jeg. Han svensken med skjegget virker feet :!: 8038984[/snapback] Ikke for å hive salt rundt meg, men han svensken var ikke mye "feet" på eneren. Han ble spilt av Peter Stormare. Og, om det var pga av dårlig regi eller skuespill, han hadde en skikkelig snål og nesten ikke hørbar stemme. Syns bare det var så irriterende at de ikke gjorde bedre bruk av Herr Stormare. Men, det skal bli morsomt å beordre airstrike på bygninger uten noen spesiell grunn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg