[space] Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har installert vista corporate på en jobbmaskin, men etter en måned (regner jeg med) begynte den å skrike om aktivering, og nå får jeg ikke logget inn lenger i det hele tatt. Får istedet opp en skjerm der jeg kan velge å aktivere, skrive inn key jeg vil aktivere med osv. Alt dette feiler. Corporate edition har vel ingen key? Fikk heller ingen spørsmål om dette under installasjon. Noen som vet hva som kan ha skjedd her / hvordan løse det? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 den har da en key. hvor var det du fikk dvd-en fra? de må ha en key til den. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Har den? Kanskje jeg bør høre en gang til meg han jeg fikk dvden av da Var sikker på det ikke var key jeg, men jeg har jo tatt feil før... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 du kan bruke et program kalt v-lite, for å gjøre om på vista installasjonen akkurat som i n-lite for win xp. Der kan du legge inn cd-keyen, slik at du ikke trenger å skrive inn den, pluss mye annet. Men det kan også være at du har trykket neste under installasjonen da du fikk beskjed om å skrive inn cd-keyen, det er fort gjort, gjort det selv Lenke til kommentar
[space] Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Bi fant ut av det. Var noe som het PAK, som var inne i bildet. Fant da koden. Og corporate er det jo ikke noe som heter lenger, bare jeg som surret. Var snakk om Enterprise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå