Zokken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei, jeg hadde nettopp lagt inn Vegas 7.0d, og skulle til å redigere en film, da jeg merket at filmklippet ikke ble vist i Preview Window. Jeg klikket med derreter inn på "Options" - "Preferences" - "Preview Device". Der står det "None" og samme hvilken av de andre jeg velger står det "Device Unavailable". Om noen kunne hjelpe meg med dette problemet hadde jeg vært meget takknemlig:) Har lagt til noen Printscreens av "Preview Device"-listen. vegas_1.bmp vegas_2.bmp vegas_3.bmp Lenke til kommentar
kjetilbj Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei, jeg hadde nettopp lagt inn Vegas 7.0d, og skulle til å redigere en film, da jeg merket at filmklippet ikke ble vist i Preview Window. Jeg klikket med derreter inn på "Options" - "Preferences" - "Preview Device". Der står det "None" og samme hvilken av de andre jeg velger står det "Device Unavailable". Om noen kunne hjelpe meg med dette problemet hadde jeg vært meget takknemlig:) Har lagt til noen Printscreens av "Preview Device"-listen. 8028741[/snapback] Får du ikke opp preview eller skal du ha også ekstern monitor ? Preview: Trykk "view" og deretter "video preview". Du får nå opp en liten skjerm. Hvis du trenger å bruke ekstern monitor (LCD, TV) trykker du det andre ikonet fra venstre i "video preview". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå