coldasice Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 vell.. har tatt et par søk og har ikke funnet noet .... vell her er problemet.. eg har ikke så my plass gjenn på pcen :/.. ja så eg trenger ett nytt kabinett og ja til dem som er dumme og ikke forstår.. så har eg brukt opp all plassen i kabinettet ja og så eg lurer på ... ka for noen kabinetter er det som har plass til mangen HD'er vis du kan vise til ein side. så hadde det vert heilt kanon.. men vist du veit om navn.. så funker det og.. Lenke til kommentar
Synthicate Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 vis du kan vise til ein side. så hadde det vert heilt kanon.. Skal du gå for gull kan du prøve denne Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 du sa ikke noe om pris, så da bare foreslår jeg CM Stacker Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) vis du kan vise til ein side. så hadde det vert heilt kanon.. Skal du gå for gull kan du prøve denne 8028664[/snapback] jo takk.. >.> men eg tenker meir i big tower klassen men vist det ikke er noen utvei så kan vi altid gå for firkanta klassen du sa ikke noe om pris, så da bare foreslår jeg CM Stacker 8028666[/snapback] når du sier stacker meiner du denne? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=rc830&mcat= ^^ ja og pris teller ikke.. så vist du veit om et kabinett som HAR MYE! plass til hd! så er ikke pris noe problem.. >.> men innen for fulltower/big? vist det ikke er noen så :=) kan eg seff ta andre og Endret 26. februar 2007 av coldasice Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) du sa ikke noe om pris, så da bare foreslår jeg CM Stacker 8028666[/snapback] Hvis du skal gå for cm stakker, må du også legge til to av disse. Det står at det skal være plass til fire i disse, men da blir det j**** trangt. Uansett, lykke til. Edit: Feil stacker... tror han mente denne. Endret 26. februar 2007 av Sean M. Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 du sa ikke noe om pris, så da bare foreslår jeg CM Stacker 8028666[/snapback] Hvis du skal gå for cm stakker, må du også legge til to av disse. Det står at det skal være plass til fire i disse, men da blir det j**** trangt. Uansett, lykke til. Edit: Feil stacker... tror han mente denne. 8028737[/snapback] hmm... ser ingen bilder.. :/ om korleis den ser ut inni :/ om det er mye plass men den var ikke dyr.. hmm ja vifter trenger eg :8 takk takk men er det forsatt noen andre? Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 du sa ikke noe om pris, så da bare foreslår jeg CM Stacker 8028666[/snapback] Hvis du skal gå for cm stakker, må du også legge til to av disse. Det står at det skal være plass til fire i disse, men da blir det j**** trangt. Uansett, lykke til. Edit: Feil stacker... tror han mente denne. 8028737[/snapback] hmm... ser ingen bilder.. :/ om korleis den ser ut inni :/ om det er mye plass men den var ikke dyr.. hmm ja vifter trenger eg :8 takk takk men er det forsatt noen andre? 8028812[/snapback] Kabinettet er knall. Masse plass (selv for de kravstore ). Du kan jo ta en titt på bildene til produsenten. Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Kabinettet er knall.Masse plass (selv for de kravstore ). Du kan jo ta en titt på bildene til produsenten. 8028867[/snapback] nice så det er plass til masse hd'er? for eg terenger plass til i vertfall 10 :/ Endret 26. februar 2007 av coldasice Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva med Lian Li Cube Case? Det er dyrt, men har plass til disker i søkk og kav. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kabinettet er knall.Masse plass (selv for de kravstore ). Du kan jo ta en titt på bildene til produsenten. 8028867[/snapback] nice så det er plass til masse hd'er? for eg terenger plass til i vertfall 10 :/ 8028998[/snapback] Fint plass til 10 i den. http://haxx.no/div/computer/mmdrives.jpg <- der kan du se mine 10 disker(og 2 PSUer) i min Stacker. (nvm the dust) Den har også god luftflyt, og det er kun 80mm viften som bråker noe særlig i den. Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hva med Lian Li Cube Case? Det er dyrt, men har plass til disker i søkk og kav. 8029090[/snapback] takk for svar skal see på den Kabinettet er knall.Masse plass (selv for de kravstore ). Du kan jo ta en titt på bildene til produsenten. 8028867[/snapback] nice så det er plass til masse hd'er? for eg terenger plass til i vertfall 10 :/ 8028998[/snapback] Fint plass til 10 i den. http://haxx.no/div/computer/mmdrives.jpg <- der kan du se mine 10 disker(og 2 PSUer) i min Stacker. (nvm the dust) Den har også god luftflyt, og det er kun 80mm viften som bråker noe særlig i den. 8029124[/snapback] nice.. ! hmm da er denne et valg takk takk til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå