Joachimen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Lurer på om det er noen som har anbefalinger til et bra gratis / billig fakturaprogram? Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Det er det jeg bruker nå Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dette viser vel nok en gang hvor meningsløst det er å spørre etter noe "bra" uten å spesifisere: a) hva man har behov for/ønsker b) hva man bruker pr. i dag c) hva som er galt/mangler med det man bruker pr. i dag Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Skal huske på og ta med det neste gang, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) SLETTET Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Her er et gratis faktureringsprogram jeg vil anbefale. Lenke til kommentar
jegermann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Her er et gratis faktureringsprogram jeg vil anbefale. Kan anbefale dette fakturaprogrammet på det sterkeste, det er et online fakturaprogram: Easierdays.com Dette fakturaprogrammet har støtte for: Det er enkelt og raskt. Send faktura som brev med giro eller som PDF og epost. Du kan enkelt legge inn egen logo. Du kan også lage ordrer og så konvertere de til faktura. Det har også merverdiavgift, produkter, varelinjer, kunderegister, kontaktregister, epost, kalender. Prøv en demo på http://easierdays.com og se selv. Lenke til kommentar
PNE Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ikke gratis men e-conomic er et bra og billig fakturaprogram. Lenke til kommentar
uno_st Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Absolutt www.FakturaNett.no. Det er enkelt å bruke selv om du ikke er "økonom" og helt gratis! 1 Lenke til kommentar
Johan Andre Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Her har jeg funnet en oversikt over mange norske fakturaprogrammer 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå