TheZombie Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 En kamerat av meg har fått seg adsl fra nextgentel og i dag fikk hain modemet og da ringte han meg etter å ha lest at abonnemanget må aktiviseres. Og han spurte meg om jeg kunne gå på denne nettsia http:aktivering.nextgentel.no og aktivere det for han. Men jeg finner ikke sia hva skal jeg gjøre??? Eller hva kan eventuelt hain gjøre??? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Aktiviseringsmetode står i manualen, og han må gjøre det fra sin maskin (den maskina som er tilkoblet via NextGentel). Den siden det refereres til er den eneste siden han får opp på maskina før aktivisering. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 vet ikke om det er problemet men slashene i URL'en er feil vei, skal være / ikke Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Saken er den at den eneste siden han kan få opp er den aktiveringssiden. Når linja er klar går han inn der, aktiverer, og så kan alle sider åpnes. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Litt dårlig forklart i manualen om han bruker WinXP. Kjør wizzard på vanlig måte og velg "bredbåndstilkobling som alltid er aktiv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå