Howard Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 MSIs nyeste hovedkort rettes mot "multimedia-bruk", takket være kompakt størrelse og HDMI-utgang. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 # Dobbelkanal DDR2-800 (maks 4 GB) Bare 4GiB som maks? Hva er det som hindrer en i å sette inn 4 stk 2GiB-moduler? Lenke til kommentar
steamr Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det står vanligvis at den støtter hdmi, men støtter den hdcp? Det begynner å bli viktigere ettersom både hd-dvd og br bruker det.... Eller? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 # Dobbelkanal DDR2-800 (maks 4 GB) Bare 4GiB som maks? Hva er det som hindrer en i å sette inn 4 stk 2GiB-moduler? 8028885[/snapback] Det faktum at to moduler i én slott blir vanskelig? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det står vanligvis at den støtter hdmi, men støtter den hdcp? Det begynner å bli viktigere ettersom både hd-dvd og br bruker det.... Eller? 8028965[/snapback] HDCP er en del av HDMI-standarden så alt HDMI-utstyr støtter HDCP, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det faktum at to moduler i én slott blir vanskelig? 8028967[/snapback] Hehe.. du sier noe der ja. Det overså jeg helt i farta og tenkte at den hadde 4 plasser. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Dette er et viktig skritt i riktig retning. De som surfer på nettet og stort sett bruker kontor-applkasjoner har praktisk talt mer enn nok med dette. Og de som driver redigeringer må ha noe mer enn en standardpc alikevel. Edit: Ehhh.... noen som kan si noe om størelsen på PSU. Endret 26. februar 2007 av sveinsel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det står vanligvis at den støtter hdmi, men støtter den hdcp? Det begynner å bli viktigere ettersom både hd-dvd og br bruker det.... Eller? 8028965[/snapback] HDCP er en del av HDMI-standarden så alt HDMI-utstyr støtter HDCP, såvidt jeg vet. 8029048[/snapback] Såvidt jeg vet finnes det flere HDMI-skjermkort som ikke støtter HDCP. Heldigvis har være venner crackerene gjort at man ikke trenger HDCP-søplet. AtW Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det faktum at to moduler i én slott blir vanskelig? 8028967[/snapback] Hehe.. du sier noe der ja. Det overså jeg helt i farta og tenkte at den hadde 4 plasser. 8029112[/snapback] Du kan jo altids gå for ASUS M2A-VM på samme brikkesett hvis du trenger 8GB ! i din HTPC. Det står vanligvis at den støtter hdmi, men støtter den hdcp? Det begynner å bli viktigere ettersom både hd-dvd og br bruker det.... Eller? 8028965[/snapback] HDCP er en del av HDMI-standarden så alt HDMI-utstyr støtter HDCP, såvidt jeg vet. 8029048[/snapback] Såvidt jeg vet finnes det flere HDMI-skjermkort som ikke støtter HDCP. Heldigvis har være venner crackerene gjort at man ikke trenger HDCP-søplet. AtW 8030343[/snapback] Vel jeg regner med at HD TV-kort etterhvert vil kreve HDCP, men det er jo ikke umulig det kommer en "løsning" her også. HDCP støtte er jo uansett ikke noen bakdel, om det er verdt å betale noe ekstra for er derimot tvilsomt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så vidt jeg har forstått det, finnes det HDMI uten HDCP, og HDCP kreves av en del HDTVer. Som nevnt før, super løsning om det ikke hadde vært for delt grafikkminne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå