Anathema Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Heisan folkens, Forrige uke fikk vi beskjed om et oppkommende prosjekt i Engelsk 5 timers modul, VK1. Dette prosjektet har et begrenset temaområde, dette innebærer at jeg skal ha om "A current issue in the USA" Engelsk er et språk jeg føler at jeg behersker godt, og karakteren min tilsier at følelsen min stemmer (Ligger nå å vipper mellom 4 og 5) Derfor er det svært viktig for meg å få et godt resultat på dette prosjektet, så her er det jeg trenger hjelp til: Siden fantasien min kan desverre ikke kan sies å være like god som Engelsk karakteren, har jeg store problemer med å velge et tema å jobbe med! (Altså et mer spesifikt tema, innenfor hovedtemaet) (Merk også at temaet må være "current" - brant meg nemmelig på dette forrige gang vi hadde om noe "current" og skrev om noe ganske langt tilbake i tid. ;p Litt mer info: Prosjektet bør være på ca 10 pcskrevne sider, henholdsvis i Times New Roman, Størrelse 11, linjeavstand 1/2) Greit - håper dette gav godt nok grunnlag til at dere kan hive litt kreative forslag i fleisen på meg =) PFT. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 To populære debatter er jo fedme og terrorisme. Vet ikke hvor interessant det virker for deg. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Eller krigen i Irak og faren for krig i Iran. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, de alternativene har jeg tenkt på, men vi hadde et lignende prosjekt tidligere (Muntlig den gang) og da var både fedme og terrorisme representert så det holdt. Krig - helt klart gjennomførbart, kanskje også kombinert for å minske dybden i stoffet litt. Selv har jeg tenkt på å snakke om påvirkninger film/tv/dataspill har for ungdommen, jeg regner med at det vil gå ann i.om at dette gjelder USA like mye som resten av verden. Vi har hele tiden frem til fredag 26.feb (førstkommende) til å bestemme oss for tema, så jeg tar gjerne imot flere gode ideèr! :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå