Kjellis Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei, tenkte muligens å hive meg online og spille litt. Hvilke spill er mest populær online? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Gears of War og R6:Vegas er mest populært på Xbox Live for tiden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg synes Call of Duty 2 er best online. Treeren fungerer ikke hos meg alltid, og det blir for mye kaos. Dessuten eier jeg ikke like hardt i det. Ellers synes jeg Gears of War er fantastisk. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Gears of War og R6:Vegas er mest populært på Xbox Live for tiden. 8028419[/snapback] Er en gammel ringrev i Rouge Spear, så da kan jo R6 Vegas passe bra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvis man skal spille med flere folk en bare en venn/annen gamer så er Gears of War best. Skal man spille med bare en så er Crackdown gangske bra, men kort liksom. Jeg sier skaff deg Gears, og så Crackdown hvis du liker demoen da. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvis man skal spille med flere folk en bare en venn/annen gamer så er Gears of War best. Skal man spille med bare en så er Crackdown gangske bra, men kort liksom. Jeg sier skaff deg Gears, og så Crackdown hvis du liker demoen da. 8028630[/snapback] Jeg har Gears, men ingen live abonnement! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg sier skaff deg Gears, og så Crackdown hvis du liker demoen da. Jeg sier skaff deg live abonnement, og så Crackdown hvis du liker demoen da. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg sier skaff deg Gears, og så Crackdown hvis du liker demoen da. Jeg sier skaff deg live abonnement, og så Crackdown hvis du liker demoen da. 8028901[/snapback] Crackdown likte jeg ikke, var som å gå 5 år tilbake i tid! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 ..Men akkurat nå tok x360'n min den kjente rødlampe-døden, så jeg får nok vente en stund før jeg bestiller live-abonnement Faen, dette er tragisk! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Perfect Dark Zero er bra i online. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Her i gården går det mest i PES6. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 GRAW 2 snart, og Gears nå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Her i gården går det mest i PES6. 8033771[/snapback] samme her Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er helt enig med Aylars lenger oppe i tråden. Jeg har definitvt lagt mange, mange timer med Live spilling i Call of Duty 2. Folk spør jo hvorfor jeg ikke heller spiller mere på COD3, men har bare så god feeling på COD2. Nå føler jeg kanskje at jeg bare ramser opp de gamle spillene her, men synes PGR3 har gode online funksjoner, og er alltid like gøy når man vinner, enten det er et vanlig race, eller noen av de andre artige modusene i spillet =) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Er helt enig med Aylars lenger oppe i tråden. Jeg har definitvt lagt mange, mange timer med Live spilling i Call of Duty 2. Folk spør jo hvorfor jeg ikke heller spiller mere på COD3, men har bare så god feeling på COD2. Nå føler jeg kanskje at jeg bare ramser opp de gamle spillene her, men synes PGR3 har gode online funksjoner, og er alltid like gøy når man vinner, enten det er et vanlig race, eller noen av de andre artige modusene i spillet =) 8035482[/snapback] Ah, har PGR3-spillet og det er jo egentlig et ganske bra bilspill. Bilspill er gøy, må nok teste det online da Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er helt enig med Aylars lenger oppe i tråden. Jeg har definitvt lagt mange, mange timer med Live spilling i Call of Duty 2. Folk spør jo hvorfor jeg ikke heller spiller mere på COD3, men har bare så god feeling på COD2. Nå føler jeg kanskje at jeg bare ramser opp de gamle spillene her, men synes PGR3 har gode online funksjoner, og er alltid like gøy når man vinner, enten det er et vanlig race, eller noen av de andre artige modusene i spillet =) 8035482[/snapback] Ah, har PGR3-spillet og det er jo egentlig et ganske bra bilspill. Bilspill er gøy, må nok teste det online da 8035720[/snapback] Søk opp en Cat and Mouse match! Lenke til kommentar
jimmil Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Beste online spillet er: Test drive unlimited Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Table Tennis har vel fått mye skryt på Live delen, spillet er også ganske billig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Saints Row er veldig gøy online. Spesielt med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå