Gå til innhold

Beste online-spill til x360?

Kjellis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man skal spille med flere folk en bare en venn/annen gamer så er Gears of War best. Skal man spille med bare en så er Crackdown gangske bra, men kort liksom.

Jeg sier skaff deg Gears, og så Crackdown hvis du liker demoen da.

8028630[/snapback]

Jeg har Gears, men ingen live abonnement!

Lenke til kommentar

Er helt enig med Aylars lenger oppe i tråden. Jeg har definitvt lagt mange, mange timer med Live spilling i Call of Duty 2. Folk spør jo hvorfor jeg ikke heller spiller mere på COD3, men har bare så god feeling på COD2. :love:

Nå føler jeg kanskje at jeg bare ramser opp de gamle spillene her, men synes PGR3 har gode online funksjoner, og er alltid like gøy når man vinner, enten det er et vanlig race, eller noen av de andre artige modusene i spillet =)

Lenke til kommentar
Er helt enig med Aylars lenger oppe i tråden. Jeg har definitvt lagt mange, mange timer med Live spilling i Call of Duty 2. Folk spør jo hvorfor jeg ikke heller spiller mere på COD3, men har bare så god feeling på COD2.  :love:

Nå føler jeg kanskje at jeg bare ramser opp de gamle spillene her, men synes PGR3 har gode online funksjoner, og er alltid like gøy når man vinner, enten det er et vanlig race, eller noen av de andre artige modusene i spillet =)

8035482[/snapback]

Ah, har PGR3-spillet og det er jo egentlig et ganske bra bilspill. Bilspill er gøy, må nok teste det online da :)

Lenke til kommentar
Er helt enig med Aylars lenger oppe i tråden. Jeg har definitvt lagt mange, mange timer med Live spilling i Call of Duty 2. Folk spør jo hvorfor jeg ikke heller spiller mere på COD3, men har bare så god feeling på COD2.  :love:

8035482[/snapback]

Ah, har PGR3-spillet og det er jo egentlig et ganske bra bilspill. Bilspill er gøy, må nok teste det online da :)

8035720[/snapback]

Søk opp en Cat and Mouse match! ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...