Mad Esc Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Klar ener. Bortkasta tid. Og jeg er til og med i godt humør. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ... i motsetning til all annen tid du bruker på dette forumet, som uten unntak er vel anvendt? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Helt riktig. Veldig godt anvendt mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) du gidd ikke ta deg tid til å flytte musa 2 cm lenger mot høyre slik at du kan stemme 6'er, men du gidd å begrunne det her på forumet... logisk...... Endret 25. mars 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Si ifra om hun vinner da Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 du gidd ikke ta deg tid til å flytte musa 2 cm lenger mot høyre slik at du kan stemme 6'er,men du gidd å begrunne det her på forumet... logisk...... 8234927[/snapback] Ja, logisk ja. Håper ikke det var ironisk ment av deg, for da er du ikke særlig smart... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Link Her var et sjarmtroll 8235768[/snapback] Å gud som jeg lo :!: Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Link Her var et sjarmtroll 8235768[/snapback] Mye bedre! Lenke til kommentar
Lovepump Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takker igjenn for alle stemmene Hyggelig dere er! Hun ligger nå på 3 plass, er de 10 med mest poeng som blir med i trekningen om gratis bhg plass for 1 år, og nr 2,3 får et års gratis forbruk på blenda produkter er en jury som trekker ut den beste filmen av de 10 på topp Konkurransen er avsluttet så man kan ikke stemme lenger.. Trekningen er 15 April Takk for hjelpen alle sammen Mad esc: Hvorfor så aggresiv? Hvist du synes det er så teit så la vær og skriv noe på denne tråden da Lyst på unge skjøl eller siden du tar deg så nær av at jeg legger ut film om min unge, eller har du bare ikke like nydelig? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Får jeg ikke lov å synes det var teit? Er det bare dem som synes det var skikkelig morsomt som for lov å skrive her? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) LinkHer var et sjarmtroll 8235768[/snapback] Noen barn er sånn veldig seriøse og voksne. Så på AFV, så var det to søstere på 3-4 som hadde fått liten elektrisk bil til jul eller noe. Så begynte hun ene å spørre om hvorfor faren brukte såå mye penger på det, og om familien hadde råd til det osv. Får jeg ikke lov å synes det var teit? Er det bare dem som synes det var skikkelig morsomt som for lov å skrive her? Det burde det vert, om ikke den som synes det er teit har noe mer fornuftig å si en at han stemte 1 for å provosere. Forresten, kul avatar. Digger de filmene. Endret 8. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 LinkHer var et sjarmtroll 8235768[/snapback] Noen barn er sånn veldig seriøse og voksne. Så på AFV, så var det to søstere på 3-4 som hadde fått liten elektrisk bil til jul eller noe. Så begynte hun ene å spørre om hvorfor faren brukte såå mye penger på det, og om familien hadde råd til det osv. 8330965[/snapback] Hehe, har du youtube link til den videoen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, desverre Hvis jeg kommer over den, legger jeg den ut her i denne tråden. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du har fått 6'er før av meg. Håper dette gikk bra Har selv 2 små søstre. Er søte som bare det Lenke til kommentar
Lovepump Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Får jeg ikke lov å synes det var teit? Er det bare dem som synes det var skikkelig morsomt som for lov å skrive her? 8313824[/snapback] Nei, det har jeg ikke sakt.. men hva er det du tar deg så nær av, at jeg har linken til ungen min er her vel mitt problem.. trenger vel ikke bare gå innn for og stemme 1 legge ut her hvor teit det var, da lar du heller vær og går inn på en annen tråd og leser noe du liker vel.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Haha rå liten kar Edit: jeg må være blind ellerno, for jeg ser ikke hvor man gir poeng Endret 15. april 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bah.. fikk ikke stemt ville gi en sekser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå