Gå til innhold

Stemme på dattera mi på sjarmtroll


Lovepump

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takker igjenn for alle stemmene :D

Hyggelig dere er!

 

Hun ligger nå på 3 plass, er de 10 med mest poeng som blir med i trekningen om gratis bhg plass for 1 år, og nr 2,3 får et års gratis forbruk på blenda produkter :thumbup: er en jury som trekker ut den beste filmen av de 10 på topp :w00t: Konkurransen er avsluttet så man kan ikke stemme lenger..

 

Trekningen er 15 April ;) Takk for hjelpen alle sammen :yes:

 

 

 

Mad esc: Hvorfor så aggresiv? Hvist du synes det er så teit så la vær og skriv noe på denne tråden da :ph34r:

Lyst på unge skjøl eller siden du tar deg så nær av at jeg legger ut film om min unge, eller har du bare ikke like nydelig? :tease:

Lenke til kommentar

Link

Her var et sjarmtroll :)

8235768[/snapback]

:lol: Noen barn er sånn veldig seriøse og voksne. Så på AFV, så var det to søstere på 3-4 som hadde fått liten elektrisk bil til jul eller noe. Så begynte hun ene å spørre om hvorfor faren brukte såå mye penger på det, og om familien hadde råd til det osv.

Får jeg ikke lov å synes det var teit? Er det bare dem som synes det var skikkelig morsomt som for lov å skrive her?

Det burde det vert, om ikke den som synes det er teit har noe mer fornuftig å si en at han stemte 1 for å provosere.

Forresten, kul avatar. Digger de filmene.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Link

Her var et sjarmtroll :)

8235768[/snapback]

:lol: Noen barn er sånn veldig seriøse og voksne. Så på AFV, så var det to søstere på 3-4 som hadde fått liten elektrisk bil til jul eller noe. Så begynte hun ene å spørre om hvorfor faren brukte såå mye penger på det, og om familien hadde råd til det osv.

8330965[/snapback]

Hehe, har du youtube link til den videoen? :)

Lenke til kommentar
Får jeg ikke lov å synes det var teit? Er det bare dem som synes det var skikkelig morsomt som for lov å skrive her?

8313824[/snapback]

 

 

Nei, det har jeg ikke sakt.. men hva er det du tar deg så nær av, at jeg har linken til ungen min er her vel mitt problem.. trenger vel ikke bare gå innn for og stemme 1 legge ut her hvor teit det var, da lar du heller vær og går inn på en annen tråd og leser noe du liker vel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...