Eulogist Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, nå har jeg brukt Lebepomade i flere år, og klarer meg kanskje 15min uten.. og det begyner å ekstremt irriterende. Så nå har jeg besemt meg for å slutte med det, men det er ikke så lett som jeg trodde det skulle være. Noen som har noen tips om å slutte smertefritt med det? Takker uendelig for svar!! ;D Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 tenk på noe annet det er bare en vanesak du har går lett over Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Tror ikke det er så mye annet får gjort enn å gå gjennom perioden med vonde lepper, dessverre. Jeg har aldri brukt noe på leppene, så er heldigvis ikke avhengig. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Men hvor lang blir perioden med vonde lepper?? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det vet jeg ikke. Sikkert individuelt hvor følsomme lepper en har osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva med å venne seg gradvis av med det? Øke lengden mellom påføringen fra dag til dag frem til du ikke er avhengig lenger eller bare trenger 1-2 påføringer per dag. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er det som er galt med lepepomade? Hvis du fra naturens side har såre eller tørre lepper er det jo bare bra å bruke det. Er jo nettopp derfor det blir lagd. Det kan være vanskelig å venne seg av med en vane som en har hatt i mange år. Du må bare vise litt viljestyrke. Gjerne gjøre det gradvis som -Luffe sa. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 problemet er vel at kroppen slutter å ta seg av den oppgaven med å pleie leppene, på samme måte som kroppen slutter å produsere testoseron ved bruk av anabole sterioder over lengre tid... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 problemet er vel at kroppen slutter å ta seg av den oppgaven med å pleie leppene, på samme måte som kroppen slutter å produsere testoseron ved bruk av anabole sterioder over lengre tid... 8033120[/snapback] Jepp, spørs om fukting av lepper er ene og alene hormonstyrt da men :!: hvis du kutter helt å bruke pomade vil du nok få deg en ubehagelig overaskelse. Slutter du derimot gradvis vil det nok bli vesentlig lettere. Samme med denne forferdelige håndkremen som så mange jenter er avhengig av, lar de være å bruke det ender de opp med å kunne dra lange skinnfeller av hendene Ta tiden til hjelp du Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 ja, nå SKAL jeg klare det.. gått 15min siden sist påføring, og nå er leppene mine veldig tørre. Men nå skal jeg ikke ta mer i dag/natt, så våkner jeg sansynligvis med ekstremt tørre lepper i morgen. Men det driter jeg i.. Mitt mål er å kun ta 3-4 påføringer i morgen.. (som er ekstremt lite for meg) men jeg SKAL klare det . takker veldig for tips ;D Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Stå på, er utrolig hva litt godt pågangsmot kan utrette :!: Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Eg har tygd negler heile livet, plutseleg ein dag tenkte eg at det kunne vore artig å slutta, og der slutta eg gjelder bare å få noke å gjere på sånn at du gløymer det slutt å kjøp det burde då være tips nummer 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er ikke helt det samme, Tygg3n. Kroppen hans har vendt seg til leppepomade og klarer derfor ikke å gi leppene nok fuktighet av seg selv. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Smør på krem på leppene. Det hindrer deg i å sleike dem fordi det smaker så drit. Var hvertfall det jeg gjorde, og da måtte jeg ikke drive å smøre på leppomade hele tiden. Det at leppene er skikkelig tørre og shit må du bare overleve med, er drit, men Endret 28. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 høyrest rimleg sykt ut du får slutte gradvis eller noke sånt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 høyrest rimleg sykt ut du får slutte gradvis eller noke sånt 8045077[/snapback] Man kan bli avhengig av det meste, bare man bruker det ofte og nok. Sykt, men sant. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hmmm, smører meg bare når jeg legger meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå