Jonnar Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Naa har jeg hatt min trofaste T630 i snart 3 aar. Jeg foler (og har folt ganske lenge) at det naa er paa tide med en ny telefon. Jeg har egentlig allerede utelukket alt som ikke heter Sony Ericsson, rett og slett fordi jeg er saa fornoyd med den telefonen jeg har hatt trofast i min bukselomme i tre aar. Men naa som jeg spor etter ny telefon her aapner jeg opp for andre merker ogsaa, utenom Samsung (med mindre skrivesystemet deres er radikalt forbedret fra D600). De telefonene jeg har sett paa er: Sony Ericsson Z550i - klafftelefon, design Sony Ericsson K610i - testvinner paa amobil.no, 3G, design Sony Ericsson Z710i - klafftelefon, mer avanserte funksjoner enn 550i Jeg klarer ikke aa bestemme meg for hvilken av disse tre jeg vil ha. Har siklet paa Z550i lenge pga designet (elsker borstet aluminium), og fordi jeg vil ha en klapptelefon. K610i har mange funksjoner som jeg overhodet ikke trenger. Jeg har ikke saa veldig lyst paa en ny candybar-telefon, men mener flertallet at K610i er et bedre kjop vil jeg heller gaa for den. Z710i har jeg sett paa fordi den er klapptelefon og har litt flere og litt bedre funksjoner enn Z550i. Liker designet paa Z550i mye bedre, og det er primaert funksjonene i denne i forhold til Z550i jeg har sett paa. Som den aapne personen jeg er har jeg fylt ut malen for ny telefon, hvis det er noen som foler for aa se etter andre alternativer rundtomkring til rundt samme pris med godt design og greie funksjoner og lang batteritid. MALEN: Funksjoner: -Kalender: Ja - enkel -GPRS: Ja -EDGE: Ikke et krav -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ -Vekt: -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm: 262144 farger (kan godta mindre) -Størrelse på skjerm: ca 1,9 tommer. -Touchscreen: Ikke et krav, men det hadde jo vaert kult. Pris: Jeg har mellom 500 og 1900 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei, vil ikke bytte abonnement Hvis med abbenoment, hvilket? Djuice Allstar (de subsidierer vel ikke telefoner med dette?) Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson, men kan godta alt utenom Samsung -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Infrarød port: Ikke et krav -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: minst 10 mb -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Ikke et krav -UMTS: Ikke et krav -Triband: Ja, men ikke et krav -wLAN: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Veldig viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? For det meste SMS, men ogsaa kortere samtaler. Noen lange samtaler av og til. Lenke til kommentar
j_e Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Naa har jeg hatt min trofaste T630 i snart 3 aar. Jeg foler (og har folt ganske lenge) at det naa er paa tide med en ny telefon. Jeg har egentlig allerede utelukket alt som ikke heter Sony Ericsson, rett og slett fordi jeg er saa fornoyd med den telefonen jeg har hatt trofast i min bukselomme i tre aar. Men naa som jeg spor etter ny telefon her aapner jeg opp for andre merker ogsaa, utenom Samsung (med mindre skrivesystemet deres er radikalt forbedret fra D600). De telefonene jeg har sett paa er: Sony Ericsson Z550i - klafftelefon, design Sony Ericsson K610i - testvinner paa amobil.no, 3G, design Sony Ericsson Z710i - klafftelefon, mer avanserte funksjoner enn 550i Jeg klarer ikke aa bestemme meg for hvilken av disse tre jeg vil ha. Har siklet paa Z550i lenge pga designet (elsker borstet aluminium), og fordi jeg vil ha en klapptelefon. K610i har mange funksjoner som jeg overhodet ikke trenger. Jeg har ikke saa veldig lyst paa en ny candybar-telefon, men mener flertallet at K610i er et bedre kjop vil jeg heller gaa for den. Z710i har jeg sett paa fordi den er klapptelefon og har litt flere og litt bedre funksjoner enn Z550i. Liker designet paa Z550i mye bedre, og det er primaert funksjonene i denne i forhold til Z550i jeg har sett paa. Som den aapne personen jeg er har jeg fylt ut malen for ny telefon, hvis det er noen som foler for aa se etter andre alternativer rundtomkring til rundt samme pris med godt design og greie funksjoner og lang batteritid. MALEN: Funksjoner: -Kalender: Ja - enkel -GPRS: Ja -EDGE: Ikke et krav -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ -Vekt: -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm: 262144 farger (kan godta mindre) -Størrelse på skjerm: ca 1,9 tommer. -Touchscreen: Ikke et krav, men det hadde jo vaert kult. Pris: Jeg har mellom 500 og 1900 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei, vil ikke bytte abonnement Hvis med abbenoment, hvilket? Djuice Allstar (de subsidierer vel ikke telefoner med dette?) Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson, men kan godta alt utenom Samsung -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Infrarød port: Ikke et krav -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: minst 10 mb -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Ikke et krav -UMTS: Ikke et krav -Triband: Ja, men ikke et krav -wLAN: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Veldig viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? For det meste SMS, men ogsaa kortere samtaler. Noen lange samtaler av og til. 8028238[/snapback] benq-siemens el71 ca 1500kr Lenke til kommentar
baakind Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 har hatt k610 i snart et halvt år nå, og må si jeg er veldig fornøyd med den. du får mye telefon for en billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå