levlex Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Et siste krafttak for å få BenQ-Siemens på beina har ikke lykkes, og selskapet vil nå bli splittet opp og solgt i mindre deler. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 I linken midt i artikkelen står det "Ben-Siemens" Lenke til kommentar
Panic Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 R.I.P Benq-Siemens! Blir ikke noe stort savn fra min side, men synd på alle de ansatte! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Benq-Siemens blir ikke noe personlig savn, men Siemens Mobil blir et savn *snufs* Lenke til kommentar
Apple4thewin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så det vil da si at BenQ-Siemens blir lagt ned? Det står noe om at det vil bli solgt i deler... Menne etter hva jeg har skjønt da så er BenQ-Siemend konkurs..? Personlig synes jeg det er litt dritt... Bruker selv en BenQ-Siemens tlf nå, som alle jeg kjenner har komentert at den ser utrolig fin ut! Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 BenQ-Siemens blir ikke lagt ned, men den tyske delen (BenQ Mobile AG) blir lagt ned. BenQ-Siemens vil fortsette i Asia. Navnet blir nok endret til kun BenQ etter hvert (som planlagt helt fra starten uansett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg