ak2ela01 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hver gang jeg spiller spill så henger dataen seg slik at eg må skru den av, det gjelder alle de nye spillene, men jeg tenker spesielt på battlefield 2142. Skjermkortet mitt er Radeon 9700 pro. Har nylig installert windows xp, direct x og drivere til skjermkortet. Noen som har en forklaring på hva som er galt? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Regner med du mener PCen når du skriver "Dataen". Har du sjekket temp på CPU og skjermkort? Har du kraftig nok PSU? Sjekket minne med f.eks. Memtest86? Lenke til kommentar
ak2ela01 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 PSU èn er 400w så den bør være stor nok. Hvilken temp bør skjermkortet ha normalt sett, og hvordan måler jeg den. -----------vet det er et prog som gjør det, men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 PSU èn er 400w så den bør være stor nok. Hvilken temp bør skjermkortet ha normalt sett, og hvordan måler jeg den. -----------vet det er et prog som gjør det, men husker ikke navnet. 8028923[/snapback] Drivere og verktøy er en sticky på denne siden..der skal det vere tror jeg mvh zaltmann Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvor mye ram har du? Har du prøvd med alt av innstillinger på LOW(og 1024X768)? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 CpuZ er programmet du er ute etter (ikke heng meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå