redacid Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Heisan Jeg lurer på om det er noen som har gode forslag til software når det kommer til videoarkiv for min DVD samling. Har sett litt på 2 programmer, Movie Collector og Delicious Library. Det førstnevnte henter informasjon fra blant annet IMDB, mens det andre kun benytter Amazon. Er det noen der ute som har forslag til andre, eller noen av dem nevnte som dere er veldig fornøyde med? Delicious Library kan også lagre Cdér, bøker med mere, men er ikke som sagt fullt så happy for at den kun henter info fra Amazon Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med Delicious Libary. Det gjør absolutt nytten, selv om den ikke er veldig god på norske strekkoder. Da er det dog bare å søke på orginaltittel. Hvis den mot formodning ikke finner filmen, er det veldig enkelt å skrive inn informasjonen selv i programmet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har prøvd programmet til Readerware, jeg har mest testet mest programmet for å katalogisere bøker, men en del av egenskapene er utrolig bra, man kan dra over en link til programmet fra amazon og registrere og tilogmed hvis en har handlet på amazon hente ned info fra det man har kjøpt tidligere. Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med Delicious Libary. Det gjør absolutt nytten, selv om den ikke er veldig god på norske strekkoder. Da er det dog bare å søke på orginaltittel. Hvis den mot formodning ikke finner filmen, er det veldig enkelt å skrive inn informasjonen selv i programmet 8027920[/snapback] Det står på delicious Library at den skal kunne hente rating fra imdb.com. Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan det funker. Noen som har funnet ut dette? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg kjøpte Delicious Library her om dagen, er storfornøyd. Den finner det meste, og hvis den ikke finner noe på strekkoden, kan man bare søke etter tittel, eller prøve på nytt. Søk på IMDB har jeg enda ikke hatt bruk for. Kan vel bli aktuelt når man legger inn norske filmer, men til nå har det bare være Fritt Vilt jeg har trengt å legge inn, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå