Switchblade Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Fant denne mens jeg satt å letet etter et greit tilbud på D80. Noen som har vært borti denne? Kan jo da nevnes at jeg er helt grønn når det gjelder foto utover bruk av vanlige kompakt kameraer. Vil jeg ha noe igjen for å kjøpe sånn en når jeg går til innkjøp av et D80 Endret 9. mars 2007 av Switchblade Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Ingen som hadde noen tilbakemeldinger, så da bestilte jeg en:) Legger ut en tilbakemelding når jeg har kikket gjennom den. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei Flott hvis du ikke glemmer å legge inn en tilbakemelding på produktet. Tipper det er mange som lurer på om dette er verdt pengene. Dvs. om det supplerer eller helst erstatter iherdig lesing av klønete og dårlig forklarte brukerhåndbøker. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Har fått DVD'en nå, og har kikket fort igjennom den en gang. Den dekker mange emner, og forklarer hva det meste er og hvordan man bruker det. Begynner på hva som er hva på kamera av knapper, menyer osv, og så stikker den innom de fleste emnene i løp av filmen Den varer ca en time, så det går litt fort av og til kanskje. Men for meg som er helt grønn og ny innen foto synes jeg DVD'en var helt perfekt for å bli fort kjent med mitt nye D80 + lære basic foto kunnskap og få noen gode tips på veien. Men man gror kanskje fort ut av den da verdien er begrenset viss man har litt peiling. Men for alle som er nye i SLR verden, vil jeg våge å påstå at den er kjempegenial og ha som referanse materiale den første tiden. Har ikke tid til å skrive mere nå, men fyr løs viss det er noen spørsmål så skal jeg svare etter beste emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå