Onarki Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Fortune har laget en fabelaktig liste over de 10 rikeste amerikanske kapitalistene gjennom tidene målt i prosent av BNP. Listen er både imponerende og lærerik. Les mer her: *link fjernet av moderator* Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Haha, link fjernet av moderator!?! Hvorfor det? :/ Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Onarki, enten så kødder du.. eller så har vi noen ekstremt syke moderatorer her inne. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 burde det ikke stå en sånn edit av *moderatornavn* nederst hvis en moderator har endret i teksten ? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 burde det ikke stå en sånn edit av *moderatornavn* nederst hvis en moderator har endret i teksten ? 8068303[/snapback] Det var det jeg tenkte på. Ikke nødvendigvis Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Onarki Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Onarki, enten så kødder du.. eller så har vi noen ekstremt syke moderatorer her inne. 8068287[/snapback] Det er nok ikke jeg som har fjernet linken. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 så hvorfor ble ikke tråden stengt da¿ merkelig *rapportert, kanskje de kan fikse opp i dette* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, dette var litt merkelig, kan vi få linken igjen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kan ikke dere moderatorer se hvem som har endret? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Som trådstarter ble informert på pm for flere dager siden så er linken fjernet grunnet brudd på retningslinjene angående reklame. Dette er gjort for samtlige av hans tråder som er startet. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#6 Som nevnt så er det nå noen dager siden trådstarter fikk pm hvor han ble oppfordret til å endre førsteinnlegget og med en fyldig begrunnelse for hvorfor linkene ble fjernet. Jeg ser at denne tråden har lite å diskutere uten linken og forblir derfor stengt. Trådstarter er velkommen til å få den åpnet igjen ved å sende meg en pm for hva han vil ha redigert inn i førstepost, så skal den åpnes igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg