pasc Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg har en KLOKKED P4 NW. Men den vifta som fulgte med er lenger ikke bra nok. Forslag til vifter jeg kan/burde kjøpe?? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Tja.. skal du ha _veldig_ ekstreme saker så får du vel velge Delta vifte(www.microplex.no). Hvis du har en 80mm vifte så kjøp Fanduct til 120mm. ROFL, en 120mm Delta på en 80mm blokk, DA får du romtemp nesten uansett tenker jeg. Med om 59Db er akseptablt for den litt mer "gjennomsnittlige" brukeren kan diskuteres. Skal du ha god flyt og lite støy går du for Papst... _________________ [ Denne Melding var redigert av: Dr.X på 2002-12-07 18:52 ] Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Swiftech 4000 med 80mm vifte Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Swiftech 4000 med 80mm vifte har samme løsning som du nevner og dette funker perfekt. får lave temp. på min [email protected] Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Swiftech 4000 med 80mm vifte har samme løsning som du nevner og dette funker perfekt. får lave temp. på min [email protected] hvis du slenger på den kraftigste delta 80mm vifta her så kan du dra på sikkelig. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 trenger ikke delta vifte. Du får uansett lav temp. Har både prøvd med papst 12 db og enermax vifte på 32 db og 40db. Det var ikke den store forskjellen. Uansett liker jeg å ha et stille system! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 jeg sliter som bare det med tempen, selv med enermaxen på fullt får jeg ofte 60c load. da visstnok med 1,6v core, men alikevell Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg ville gått for delta'en, hvis du har pcen i et annet rom enn der du sitter , eller evt spander en hørselvern på deg selv og ørepropper til natten... øreklokker for lyden funker vel også godt som støydempende + lyd... men papst er uansett en slager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå