rvenes Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Hai.. Vil ha eit chatte pro til LAN med statiske ip'r Er 2 maskiner, og vi sitter ganske langt frakvarandre... (160 meter) som kjører heile tida i Windows. Begge bruker Windows 2000, eg engelsk og han andre norsk. Nettverket er 100 mbit. Roger Wilco synes eg ikkje er så bra. Eg har foresten SideWinder Game Voice... fønker den til slikt? hummzt... han har det ikkje da... har ikkje ineternett... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Nåkengang prøvd NetMeeting? Funkar bra til nettverk, berre at når eg brukte det på 10 mbits nettverk, var det ein del lag på linja. :wink: Lenke til kommentar
Kleifert Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Gamevoice funker bra det. Du må bare inn å laste ned shareware verjonen av programmet og installere dette på hans maskin. Da får dere kontakt, men det er jo bare du som kan benytte deg av fasalitetene i Gamevoice. Men disse fasalitetene trenger dere jo ikke når dere bare er to. mvh Jan Arve Lenke til kommentar
whoi Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Bruk LANChat Pro! Det virker samma om du bruker statisk eller dynamisk ip adresse. Har støtte for sending av filer og privat chat, away osv. Og det er gratis! http://www.republika.pl/lanchat Blurpy Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Quote: On 2001-09-24 10:49, Blurpy skrev:Bruk LANChat Pro! Det virker samma om du bruker statisk eller dynamisk ip adresse. Har støtte for sending av filer og privat chat, away osv.Og det er gratis!http://www.republika.pl/lanchatBlurpy Lasta ned LANChat Pro + linux serveren. Det er ikke noe mulighet for å snakke med hverandre i det programmet, kun skrive. :sad: Netmeeting derimot funket meget bra. Litt grumsete lyd, men det er kanskje mikrofonen sin feil. [ Denne Melding var redigert av: diskvask på 2001-09-24 17:21 ] Lenke til kommentar
whoi Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Sorry, trodde det var et vanlig chatte prog Cornel mente. Forresten, du trenger ikke server til lanchat. Du trenger bare server hvis du skal bruke det over internett. Blurpy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå