Gå til innhold

Super mario bros (Gamle nitendo spill)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde et veldig artig spill på den gamle datan min. Huske ikke hva det heter. men husker at det var en masse gamle nitendo spill. Jeg er ute etter super mario spillene aller helst Super mario Bross 3 Super mario bros 2 går å ant. Håpe det er noen av dere som leser dette som vet hvordan spill jeg mener med alle di nitendo spillene inkludert i. Eller en anna plass der jeg finner Super Mario Bros 3.

MHV. Joakim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Volvokongen skrev:
Selv ville jeg ment at det er bedre å ha selve filene på pc'en, men men :)

8032343[/snapback]

du får nå spilt ;)

Vet nøyaktig hvor min NES ligger med samtlige av de mario-spillene og noen andre som ice climber, skate or die, simpsons - attack of the space mutants eller no ++++

Lenke til kommentar
  chokke skrev:
du får nå spilt ;)

Vet nøyaktig hvor min NES ligger med samtlige av de mario-spillene og noen andre som ice climber, skate or die, simpsons - attack of the space mutants eller no ++++

8032935[/snapback]

Husker et av de Simpsons spillene til NES, vet ikke hva det var med spillet men det fikk meg til å tenke negative tanker om serien (hatet de figurene over allt på jord). Synest rett og slett det så helt teit ut. Heldigvis ble jeg frelst en gang i oppveksten så nå er det min favoritt serie. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...