Gå til innhold

Spørsmål om iPod

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp fått tak i min første iPod her. iPod 80 gig med video.

Lurer da på om det er mulig å kopiere alle disse mp3-filene TILBAKE til en helt ny iTunes? F.eks. ved diskkræsj på harddisken jeg har alle mp3-filene på pr. i dag.

Lurer også på om det er mulig å operere iPod'en som en vanlig harddisk samtidig som den er i iTunes-mode.

Evt. smarte programmer jeg MÅ ha fatt i om jeg ønsker tweake og få mest mulig ut av poden ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPod-den kjem opp som ekstern harddisk, men du kan ikkje overføre musikk direkte, det må gå via eit program. Guiden Dradd linker til er grei til formålet.

Med programmet GoPod kan du få høgare volum på spelaren om det er ønskeleg. Eg har brukt iPod-en som sikkerhetskopi etter at ein harddisk tok kveld, gjekk heilt fint det.

Lenke til kommentar
iPod-den kjem opp som ekstern harddisk, men du kan ikkje overføre musikk direkte, det må gå via eit program. Guiden Dradd linker til er grei til formålet.

Med programmet GoPod kan du få høgare volum på spelaren om det er ønskeleg. Eg har brukt iPod-en som sikkerhetskopi etter at ein harddisk tok kveld, gjekk heilt fint det.

8026423[/snapback]

Takker! :)

Fant også et lite kjekt prog her: http://www.imtoo.com/ipod-movie-converter.html

Sikkert andre lignende slike progs? Noe spes favoritt til dette?

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar

Eg vil anbefale deg å bruke dedikerte programmer til formålet. Finnes drøssevis av dei, leiter du litt på forumet finn du sikkert gode, gratis alternativer. Mp3-tag har eg brukt ei stund og er veldig nøgd med. Der kan eg endre filnavn ut frå informasjon i ID3-taggen og forme det som eg sjølv vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...