Lifeform Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, Jeg har nettopp fått tak i min første iPod her. iPod 80 gig med video. Lurer da på om det er mulig å kopiere alle disse mp3-filene TILBAKE til en helt ny iTunes? F.eks. ved diskkræsj på harddisken jeg har alle mp3-filene på pr. i dag. Lurer også på om det er mulig å operere iPod'en som en vanlig harddisk samtidig som den er i iTunes-mode. Evt. smarte programmer jeg MÅ ha fatt i om jeg ønsker tweake og få mest mulig ut av poden ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Guide: Musikk fra iPod til PC Noe annet har jeg ikke greie på, ettersom jeg ikke har en iPod selv, men skulle tro at om den vises som ekstern harddisk i Min Datamaskin når den er i iTunes-modus, går det. Er vel neppe noe hokuspokus som skjer med den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 iPod-den kjem opp som ekstern harddisk, men du kan ikkje overføre musikk direkte, det må gå via eit program. Guiden Dradd linker til er grei til formålet. Med programmet GoPod kan du få høgare volum på spelaren om det er ønskeleg. Eg har brukt iPod-en som sikkerhetskopi etter at ein harddisk tok kveld, gjekk heilt fint det. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) iPod-den kjem opp som ekstern harddisk, men du kan ikkje overføre musikk direkte, det må gå via eit program. Guiden Dradd linker til er grei til formålet. Med programmet GoPod kan du få høgare volum på spelaren om det er ønskeleg. Eg har brukt iPod-en som sikkerhetskopi etter at ein harddisk tok kveld, gjekk heilt fint det. 8026423[/snapback] Takker! Fant også et lite kjekt prog her: http://www.imtoo.com/ipod-movie-converter.html Sikkert andre lignende slike progs? Noe spes favoritt til dette? Endret 26. februar 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
formannen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Finnes det en plugin for iTunes som kan rename filer som jeg har fikset ID3-tags på..? Jeg finner bare plugins for Mac, og jeg kjører Windows... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva mener du? Kan du ikke endre filnavn gjennom iTunes? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 nope... jeg kan ikke rename med iTunes. Jeg vil jo gjerne da rename flere filer samtidig. Formatet jeg er ute etter er: Track# - Artist - Sangnavn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Eg vil anbefale deg å bruke dedikerte programmer til formålet. Finnes drøssevis av dei, leiter du litt på forumet finn du sikkert gode, gratis alternativer. Mp3-tag har eg brukt ei stund og er veldig nøgd med. Der kan eg endre filnavn ut frå informasjon i ID3-taggen og forme det som eg sjølv vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå