A11i Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Heisann! Kjøpte Abit AN8-SLI for et år siden nå, og har hatt en del problemer med lydkortet. Ikke direkte problemer, men etter å ha installert lyddriveren for lydkortet, og satt oppsettet til "6-speakers", så detter 2 høytalere ut på en lydtest, og subben og en annen høyttaler blir byttet om. Dette skaper også problemer for meg når jeg skal prøve å se en film og velge THX instillingen for mine Z-5500 høytalere. Er det NOEN som kan hjelpe meg? Har prøvd å laste ned siste update for HK, men dette fikser det ikke. Har også prøvd å ta kontakt med Abit, flere ganger, men ikke fått noe svar. Håper på gode, raske svar! Mvh, A11i Edit: Ja, tenker noen tror jeg er så dum å spør om jeg har kobla alt riktig. Svaret er da; Ja, dette har jeg gjort! Kan også nevnes at jeg hadde samme problemet med mitt X-530 system tidligere. Endret 25. februar 2007 av A11i Lenke til kommentar
A11i Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 liker ikke å spamme, men trenger sårt hjelp til denne her.. anyone please? btw, kan være verdt å nevne at lyddriveren min heter RealTek Sound Manager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå