Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen er helt svart...

Anbefalte innlegg

Jeg snublet i tastaturet slik at det og musen gikk i gulvet. Etter dette hang pc seg opp. Jeg slo den av og på igjen, men fikk ingen signaler til skjermen. Alle komponenter har strøm, men OS HD`en booter ikke virker det som. Den har strøm, men den har ikke den vanlige arbeids knirkelyden som den pleier ha ved oppstart, noen her som har noen gode tips?

Endret av christianlie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo som det er nevnt hende at du kom i skade for (det heter ikke "kom i fare for") å ødelegge USB-portene (innmaten) eller løsne hele portenheten fra hovedkortet. Har du tatt ut tastaturet/musen og sjekket. Hvis portene ser hele ut og de ikke har løsnet/er forskjøvet/bøyd kan du jo prøve med en annen mus og et annet tastatur.

Lenke til kommentar

PS/2 eller PS2 heter den utgangen, men uannsett. Jeg kom til å spekullere på en ting. Hvordan i all verden klarte du å snuble i tastaturet hvis det er en stasjonær PC du har? Jeg ser for meg det så veldig umulig.

Hvorfor pc`en hang seg og at skjermen ble svart når du restarta den kan være så mye rart. Om du no har klart det helt fantastiske og faktisk snuble i tastaturet og tastaturet er kobla til PC`en så KAN det hende at Harddisken har fått seg en kakk og at Harddiskplata har hoppa.

Åpne PC`en å se hvordan det ser ut inni der.

Normalt skal ikke Skjermen bli svart ved at harddisken har gått. Maskina skal no fint komme inni Bios selv uten en harddisk kobla til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...