toro6 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 trenger dressjakke/bukse til en begravelse, og gidder selvfølgelig ikke å punge ut i ugudelige dommer for å eie et slikt teit plagg. noen som vet om et sted man kan få leid noe slikt? indre Østfold-ish. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvis du er noenlunde over puberteten så er det faktisk ikke et teit plagg å eie. Får en ofte sett med skjorte, jakke og bukse på dressmann, kappahl og de sjappene for litt over tusenlappen. Å leie en dress vil jeg tro koster rundt halvparten per døgn Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Når du kjøper dress vil den også kunne tilpasses deg, mens en leid dress sannsynligvis ikke har perfekt passform ... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Veit at det er en sjappe i strøget ( den lille undergangen ved ved Mcdonalds på jernbanetorget, over til til den gata der Eldorado ligger ) , der de leier ut kjoler og dresser. Er rett innenfor ved frisøren der, og opp en trapp...Hvis du er villig til å dra til Oslo da... Endret 26. februar 2007 av Propaganda Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dress er et legendarisk plagg å ha på seg. Aldri angret over å punge ut 8000 for en dress. Aldri. Du kan bruke det i begravelser, bryllup, det er stilig og du ser elegant ut. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 1000kr? altfor dyrt.. for det kan jeg kjøpe meg noe med funksjon/mening. neste stopp, Fretex.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Greit. Det er ditt valg om du vil punge ut med penger for å ha den lenge, eller om du vil leie hver gang. 1000 kr er ikke mye for en dress uansett. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 neida, tusenlappen for en dress er ikke så galt. saken er bare den, at den aldri kommer til å bli brukt. satser på at det er en stund til noen dør igjen, ikke sant. får ta meg en runde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå