Sorbon Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei! Jeg har en Olympus m:robe og tenkte å legge innpå ny musikk, Greia er at jeg har gammel musikk innpå fra før...og denne musikken får jeg ikke til å slette. Hvordan gjør jeg det? Har lagt innpå den gamle musikken til min far da. Nå er jeg til min mor og skal legge innpå nytt. Kan det være dette som er feilen, eller er jeg bare litt noob? Ønsker kjapt svar Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Kan noen flytte denne til mp3 spiller forumet? Endret 25. februar 2007 av Sorbon Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Unnskyld bumping....men er det ingen her ute som vet hvordan en sletter musikken som er innpå fra før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja du er noob Sikker ikke verre enn å markere sangen i hva enn slags ræva program som fulgte med og trykke delete Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Etter nilesing av bruksanvisninga fant jeg ut at de automatisk ble slettet når jeg la innpå ny musikk Så bare slett/steng tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå