manjana Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har, etter 24år, tatt opp fotografering igjen og har fått meg et Eos 400. I dag var vi i skogen og lekte oss litt. Dette bildet er nok ikke det beste, men jeg likte komposisjonen. Hva synes dere? Fikk ikke til å vise bildet i posten, så dere kan se det her Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hehe... det var et meget bra bilde etter min mening har hunden en fisk i munen? Lenke til kommentar
manjana Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Takk. Nei det er capsen min Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hehe, lignet litt på en fisk men nå når du sa det var en caps, så ser jeg det Er vel ikke noe sann utenom det vanlige Men et fint bilde Lenke til kommentar
synsing Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er vel kanskje et koselig bilde, spesielt for fotografen / eieren av hunden osv.. men det er nok for blasst og dårlig teknisk til at det blir noe videre interessant. Lenke til kommentar
manjana Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Det er vel kanskje et koselig bilde, spesielt for fotografen / eieren av hunden osv.. men det er nok for blasst og dårlig teknisk til at det blir noe videre interessant. 8032368[/snapback] Flott, takk for tilbakemelding. Det er som du sier et bilde med verdi for de som har et forhold til motivet, og det er vel først og fremst slike bilder jeg kommer til å ta en stund fremover. Likevel er det av nyttig å vite om ting jeg kan gjøre bedre. Jeg er nok ikke bedre teknisk enn bildet er, og derfor er det viktig for meg å vite hva jeg burde tenke på for å få slike bilder bedre. Kunne man fikset noe på det slik at det blir bedre, eller er bildet i seg selv så uintressant at det ikke er å anbefale? Lenke til kommentar
andersno Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bildet er for uskarpt til at det kan bli et veldig bra bilde. Greit bilde til familiealbumet, men ikke så mye å vise frem for allmennheten. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Bildet er for uskarpt til at det kan bli et veldig bra bilde. Greit bilde til familiealbumet, men ikke så mye å vise frem for allmennheten. 8033842[/snapback] Second that! Veldig uskarpt der fokus burde lagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå