Gå til innhold

Ble besatt av strømledninger, endte på kirka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det første har en behagelig komposisjon. Midstilt horisont funker for meg, og ellers ser det bra ut. Er ikke allergisk mot små utbrente flekker i slike bilder som dette.

Nr 2 når ikke opp, dessverre. Jeg syns det blir for streit, spesielt når det har såpass konkurranse fra 2 bilder.

Det siste likte jeg. Litt usikker på om tårnet burde helle mer til venstre, men bortsett fra det syns jeg det er pent. Jeg ville muligens gått enda lavere med kameraet og tatt med hele tårnet.

Lenke til kommentar
Jeg syns det første har en behagelig komposisjon. Midstilt horisont funker for meg, og ellers ser det bra ut. Er ikke allergisk mot små utbrente flekker i slike bilder som dette.

Nr 2 når ikke opp, dessverre. Jeg syns det blir for streit, spesielt når det har såpass konkurranse fra 2 bilder.

Det siste likte jeg. Litt usikker på om tårnet burde helle mer til venstre, men bortsett fra det syns jeg det er pent. Jeg ville muligens gått enda lavere med kameraet og tatt med hele tårnet.

8026237[/snapback]

takk for kritikken, skal ta det med meg videre.

Tenkt meg en tur til på den kirkegården. Men time det så jeg har mere lys. Var meget uhyggelig å være der om nattans mørke. Spesielt så kraftig det blåste.

Lenke til kommentar

Nr 1 skiller seg ut i den ellers slitte solnedgang-sjangeren. Stemningsfullt og flott komponert. Er enig med Riktig at det ikke er noe poeng å henge seg opp i smådetaljer når helheten fungerer så bra. :thumbup: Skal jeg likevel gjøre det, må det bli at jeg personlig ikke er så fan av gjennomsiktige rammer - jeg synes det gjør bildet tacky, noe som er synd siden dette er et av få solnedgangbilder som IKKE er tacky i utgangspunktet. Ta det som et kompliment. ;)

De to andre var streite nok, motivene ga meg ikke noe spesielt, men greit gjennomført. Bra at månen på kirkebildet ikke ble mer utbrent og utflytende enn det. HDR? Synes ikke tåka tilførte så mye, lyset er i utgangspunktet for statisk og kunstig til å gi noen spesiell stemning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...