glowpipe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. jeg har hatt vann kjøling i pcen ganske lenge nå. men nå har det blitt lekasje i cpu blokka. vill ikke ha mer vann kjøling. trenger det ikke siden jeg ikke har overklokket eller noe. så jeg trenger en luft cpu kjøler til en intel core duo 2 E6600, den som fulgte med er borte. tror min bro har stjelt den :o hovedkortet er Asus p5w deluxe og kabinettet er et Thermaltake Tai-chi noen gode kjølere som er lette å montere og som passer til dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Denne Zalman CNPS9500, tror ikke du finner noen bedre mht. kjøling vs støynivå. Lenke til kommentar
glowpipe Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 den så jo fin ut. billig var den å. da kjøper jeg den. Takker for inlegget Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Enig med tiltman, jeg har cpu-kjøler, gpu-kjøler og northbridge-kjøler fra zalman, og er storfornøyd med alle tre. Kan anbefale Zalman-kjølere. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ser at det er en kommentar på Komplett sine sider om at denne ikke passer på et Asus p5b deluxe wifi hk. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette ytterligere?? Jeg er også på jakt etter en ny kjøler så evt andre tips mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå