Gå til innhold

Mitt bankkort, hvorfor kan jeg ikke handle?

Anorshan

Anbefalte innlegg

Du tjener ca 700 - 1000 kr - 1500 kr i måneden. Det er 4 søndager.

Du kan faktisk tjene mer enn dette avhengelig av hvor stor rute du får, eller du kan tjene mindre.

Stor rute = mer penger

Liten rute= mindre penger

Jeg tipper vel at søndagsrutene er veldig tidlig på morgenen, noe med kl 6, 7,8 eller 9. Så vidt jeg husker.

4 søndager er vel greit nok. Det er faktisk bedre enn å gå rundt med aviser alle andre vanlige dager, når du går på skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Dagbladet har samme opplegg som VG, så tror jeg enkelte av salgsbudene til Dagbladet og Rogaland Avis lurer til seg penger i stor stil. Jeg ser ofte småunger som roter rundt i containerene ved trykkeriet på søndagsettermiddag. Jeg tipper de selger ut avisene de får om morgenen, henter dagens avis når vi på trykkeriet har gått hjem, klipper av dato, sender så dette inn i vedlagt konvolutt.

Jeg synes dette virker ganske så smart. Om det er helt lovlig kan vi jo diskutere.

Lenke til kommentar
Visa electron fungerer utmerket til netthandel for meg. Bare 5 mnd til ''real'' visa, kommer. :)  :dribble:

8039176[/snapback]

Det er imot loven å bruke Visa Electron!

Ring: 03800! Det er Banken/postbanken!

Så det er ulovlig! Jeg ringte nettop

8040834[/snapback]

Hva mener du med det? ulovelig?

Lenke til kommentar
Visa electron fungerer utmerket til netthandel for meg. Bare 5 mnd til ''real'' visa, kommer. :)  :dribble:

8039176[/snapback]

Det er imot loven å bruke Visa Electron!

Ring: 03800! Det er Banken/postbanken!

Så det er ulovlig! Jeg ringte nettop

8040834[/snapback]

Hva mener du med det? ulovelig?

8041161[/snapback]

Unlovely :p

MEN, du kan ikke handle på nett med visa / visa electron selv om du har bare kortnummeret, du må ha CVC2 koden også, og den har du ikke på electronkortet... (hverken på selve kortet, eller noen lapper)

Lenke til kommentar

Enkelte her er vel bombastiske i sine utsagn om Visa Electron.

Har selv et Visa Electron-kort fra Nordea, med kortnummer og CVC2-kode (sikkerhetskode). Dette fungerer utmerket på nettet, jeg har bestilt fra innland, utland og betalt til auksjonssteder som QXL med det. Eneste stedet jeg har opplevd at det ikke fungerer er hvis man skal betale til konti på gamblingsider på internett. Dette er forståelig, selv vanlige norske kredittkort er det færre og færre gamblingsider som støtter. Dette er for øvrig det ifølge norsk lov ikke skal være mulig å sette seg i spillegjeld, derfor kan man lovfestet nekte å betale eventuell gjeld.

Lenke til kommentar

Mitt forje Nordea Visa Electron kort kunne jeg også bruke til netthandel.. Bytta det ut for

noen uker siden fordi jeg har bytta bank..

Er 15 år, bare sånn til informasion.

Endret av Husee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...