lasse91 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Fant ut at dette kanskje var det underfoumet det passa seg mer å poste dette spørsmålet...... driver med en hjemmeside nå og har brukt den enkle men forholdsvis genilae funksjonen i ps.. som nemlig er web photo gallery, i den forbindelsen er det noen enkle saker jeg lurer på og vil vite om noen av dere kan detta.. om du ser på denne så ser du det at bildenavnet kommer opp til høyre for bildet når man holder over thumbnailen, hvordan kan man få fjærna det? på forhånd takk for svar!! mvh lasse91 Edit: 200 poster Endret 25. februar 2007 av lasse91 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er vel flashfilen som er laget sånn. Du er nok i feil forum, uten at jeg kan fortelle deg hvor du egentlig skal poste siden vi mangler et Flash forum. Har du mulighet til å redigere flashfilen? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Enten går det ikke...ellers må du nok redigere hele flash-filen...er det i det hele tatt mulig da? Har du redigeringsfilen liksom? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 har en flashfil ja men ingen muligheter til å redigere den.. så jeg står nok fortsatt på samme sted, det spørs om jeg får drite i hele greia......... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gi flash filen til meg, kan ta den bort for deg. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 neida men det har fiksa seg nå, driter i å fjerne navnene og gir helle filenen noen meningsfylte navn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå