lasse91 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 driver med en hjemmeside nå og har brukt den enkle men forholdsvis genilae funksjonen i ps.. som nemlig er web photo gallery, i den forbindelsen er det noen enkle saker jeg lurer på og vil vite om noen av dere kan detta.. om du ser på denne så ser du det at bildenavnet kommer opp til høyre for bildet når man holder over thumbnailen, hvordan kan man få fjærna det? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Artig at du bruker min side som eksempel. Jeg vet rett å slett ikke om det du spør om går ann. Si meg, kan du javascriptkoding? Hvis du kan så anbefaler jeg deg å gå igjennom Jscripene som lages og skrive en kode for å forhindre dette. Det er det eneste jeg kan komme på som kan redde deg! Men av nysgjerrighet, hvorfor vil du dette? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 nja er nok ikke så god i javascript, men det kan vel tildels læres.... grunnen til at jeg vil fjærne disse navnene er rett og slett at jeg føler det forstyrrende, og nå som jeg først har hengt meg opp i det er det vanskelig å få ut av huet... hehe:p Lenke til kommentar
stabell Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hvis det er en flash/java-aktig side du vil ha, kan du laste ned Jalbum gratis. Se mitt eksempel her: Jalbum-eksempel Den kan jo stilles inn på absolutt alle måter. Lastes ned her: jalbum Mvh, Tore Stabell Kulø Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 har sett litt på dette bananalmbumet før, og jeg har sterkt vurdert det, men vi får se hva det ender opp med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå