Gå til innhold

USB disk på PS2?


J@9

Anbefalte innlegg

Hei!

Har endelig fått "moddet" min PS2, det vil si memcard exploit..

Men har lyst til å kjøre spill ifra disk, men har ikke råd til å kjøpe nettverks adapter til den nå.

 

Så derfor vil jeg bruke en harddisk adapter og en vanlig ide disk.

Har fått lagt til div programmer så disken blir funnet og kan brukes, men funker kun på 1 av 5 spill som jeg har lagt inn.

 

Men det jeg egentlig lurer på.. hvilken harddisk loader trenger jeg for å kunne bruke en disk som er formatert og lagt inn spill via programmet "Winhiip" ?

Har lagt inn USB Advance, men denne finner ikke disken når jeg har brukt winhiip.

Men om jeg bruker usb extreme til pc så finner ps2'n disken, men dette programmet er så tregt til å legge inn spill, og mangler funksjon for å legge inn fra image fil, så derfor lurer jeg på hva jeg kan legge inn på memcard for å boote en winhiip "administrert" disk?

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har chip liggende, men har for dårlig lodde utstyr og for lite lodde kunnskaper :p

Har kverka en ps2 allerede.. men tror chippen har overlevd.

 

Har lyst på nettverks adapter, men dem er vel nokså dyre?

Så en på qxl til 500 kr :dribble:

 

Men har hørt om USB Extreme, dem skryter jo av så bra kompatibilitet og at farten er omtrent det samme som fra DVD.. men er det like dårlig kompatibilitet på som usb advance?

 

Om det bare går tregt å laste spill via usb så hadde det gått greit, da dvd-rommet på PS2'n er ganske slitt (fant den på en el-retur stasjon så kan vel ikke klage :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...