Gå til innhold

CPU Kjøleren som er med ASUS A8N32-SLI Deluxe bra?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. På det hovedkortet som jeg har nå. Altså ASUS A8N32-SLI Deluxe. Fulgte det også med en CPU Kjøler som lå i en egen pose vedsiden. Selv bruker jeg en CPU Kjøler som heter Tuniq Ultra Silence 120 et eller annet på dette kortet. Den er da veldig stor, men egentlig ikke noe stort problem, men her er altså saken. Jeg lurte på om den CPU Kjøleren som følger med ASUS A8N32-SLI Deluxe er bra og om den kan brukes til fordel for en annen CPU Kjøler? Uti fra bilde så ser det sånn ut, at CPU kjøleren settes forran CPU`en og CPU`en er bar uten noe vifte eller kjøler direkte oppå CPU`en.

Skal det virkelig være slik hvis man skal bruke denne kjøleren? Eller skal man bruke en annen CPU Kjøler i tillegg?

Noen som vet noe om det? Har egentlig ikke orka å prøvd enda,

Håper noen har noen svar.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. På det hovedkortet som jeg har nå. Altså ASUS A8N32-SLI Deluxe. Fulgte det også med en CPU Kjøler som lå i en egen pose vedsiden. Selv bruker jeg en CPU Kjøler som heter Tuniq Ultra Silence 120 et eller annet på dette kortet. Den er da veldig stor, men egentlig ikke noe stort problem, men her er altså saken. Jeg lurte på om den CPU Kjøleren som følger med ASUS A8N32-SLI Deluxe er bra og om den kan brukes til fordel for en annen CPU Kjøler? Uti fra bilde så ser det sånn ut, at CPU kjøleren settes forran CPU`en og CPU`en er bar uten noe vifte eller kjøler direkte oppå CPU`en.

Skal det virkelig være slik hvis man skal bruke denne kjøleren? Eller skal man bruke en annen CPU Kjøler i tillegg?

Noen som vet noe om det? Har egentlig ikke orka å prøvd enda,

Håper noen har noen svar.

Hilsen. wil.

8025423[/snapback]

Jeg tror du egentlig snakker om chipsetkjøleren som skal brukes ved passiv eller vannkjøling av CPU. uten en kjøleblokk på cpu er risiko ekstremt stor for at CPU svis.

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke er Chipset-kjøler du mener? Det har aldri fulgt med CPU-kjøler til mine kort (inkl. kortet du nevner). CPU-kjøler følger med CPU (når den selges som "boxed").

8026154[/snapback]

Det fulgte med CPU kjøler med et kort jeg har liggende. Men det er et mini ATX 945GT chopset for mobli CPU, så umulig er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...