Ni kon Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Noen som vet om et par bra sider som selger dette. Skulle hatt noen til min mange joggesko, og ingen sportsbutikker selger dette lenger. Skobutikker har også elendig utvalg.... Hjelp? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 og ingen sportsbutikker selger dette lenger. 8025394[/snapback] Jeg så flere på XXL her forleden. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Har vært på XXL på alnasentret og i nafhuset her i Oslo. Skuffende saker (og dette er vel de to største xxl butikkene i landet) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg var faktisk på Alnasenteret. En liten hylle med småting til sko, i skoavdelingen som er ganske tidlig inn i butikken. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Da har vi kanskje forskjellig krav til utvalg Det var elendige saker og jeg var der i går .) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Fat laces er det som man må rocke for tia...sjekk ut Stress eller JeanTV på Arkaden.. hehe Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har du ikke liggende da? På skoa jeg kjøper følger det alltid med to stk sånn ca.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hvilket utvalg trenger man i skolisser ? så lenge butikken fører svarte og hvite skulle det dekke alle behov Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hvilket utvalg trenger man i skolisser ? så lenge butikken fører svarte og hvite skulle det dekke alle behov 8033370[/snapback] nei nei farger er en ting. Men så er det tykkelse alt ettersom hvilke sko Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 www.tenvig.com Må vist registrere for å kunne handle, men du kan titte på brosjyrene først og se om de har noe som er aktuelt. Var den første jeg fant etter en rask google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå