Marianneg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dette ble litt uklart, men jeg syns det ble litt stilig likevel. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hei.. Lurt om du redigerer bildet ditt, mtp oppløsningen. Motivet og plasseringen av månen var spennende. men tror nok det hadde gjort seg om du hadde zoomet en del inn. Det er alt for mye luft her. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Kunne vært croppet iallefall.. Endret 26. februar 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mitt forslag til forbedring: Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for tilbakemeldinger og jeg er helt enig i at det er altfor mye luft og jeg syns det var finere når alt den luften var vekke. Plassen jeg tok det fra er langt vekk fra tårnet så det ble veldig uklart når jeg zoomet for mye. Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Men jeg har aldri tatt denne type bilder før, jeg har egentlig aldri tatt andre bilder enn vanlige familiebilder så jeg er veldig glad for alle tilbakemeldinger jeg kan få siden jeg er helt i startfasen på noe jeg håper kan bli en ny hobby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå