Hootie Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dette er kanskje i feil forum, men eg fant ikkje ut kor andre plasser eg skal poste det. Kan eg få HD bilde fra min Asus a6ja på flatskjermen min? Og kan eg få 5.1 lyd, eller må eg kjøpe ett ekstrent lydkort? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvis du har optisk lydutgang (SPDIF) kan du få 5.1 lyd. for å få HD-bilde på flatskjermen må du enten koble til med HDMI, DVI eller VGA-tilkobling (avhengig av hva slags tilkoblinger flatskjermen har, og hva slags utganger du har på pc'en). Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 hvis du har optisk lydutgang (SPDIF) kan du få 5.1 lyd. for å få HD-bilde på flatskjermen må du enten koble til med HDMI, DVI eller VGA-tilkobling (avhengig av hva slags tilkoblinger flatskjermen har, og hva slags utganger du har på pc'en). 8025881[/snapback] Så visst eg f.eks. bruker DVI kabel så blir dei seriene eg laster ner vist i HD kvalitet? Ser at dei fleste serieane eg laster ner skal vær i HD. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 jepp, så lenge flatskjermen din har høy nok oppløsning og takler DVI-signalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå