Predecessor Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Slapp av, jeg skjønner ikke hvorfor man bekymrer seg. Minsteprisen er ikke oppnådd, og dermed er det ingenting som forplikter. Jeg har ikke sjekket spesifikasjonene på denne maskinen, men hvis det viser seg at det er oppgitt uriktige spesifikasjoner for å fremme salget, er det på sin plass å sende en e-post til QXL. De tar slike ting meget alvorlig, og gir selgeren en smekk på fingeren. Hvis du har lagt inn autobud bør du stoppe dette snarest. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Send en kopi av denne mailen som du postet her til qxl. Og si at du ikke vil kjøpe en vare som ikke stemmer med den første beskrivelen du ga bud på? Dersuten har eg vondt for å tro at vedkommende har fått denne varen av leasy.no. Ta å ring til dem å spørr om de gir vekk bærbare datamaskiner, For gjør de det vil eg og ha en? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Predecessor: Problemet er at jeg hadde lagt in autobud og vant auksjonen.Jeg ba om å få annullere dette men han svare ikke på disse forespørselene. [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-12-08 16:23 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 mais: bare gjør som folka har fortalt deg her... 1. Selger har oppgitt feil betingelser , derfor er ikke auksjonen gyldig. 2. Selger svarer ikke på forespørsel fra kunde, kritikk verdig, kan brukes som forsvar ved en eventuell sak senere. 3. Selger oppgir feil info på mail angående varen. 4. Selger har overpriset varen i forhold til ny pris på det det faktisk er. Du skal ikke ha NOE som helst problem med å få ordnet dette, bare send en mail til support avdelingen til qxl, de er alltid meget behjelpelige, ting skulle være boks rimelig fort, og denne personen blir etter all sannsynlighet sparket ut fra QXL sitt system.... Lenke til kommentar
eiga Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Kan hende at personen bare tar feil på modell nummeret til Amalio D AMILO D 6820/7820/8820. Her er linken til selve siden for Amalio serien. Dersom du tviler(som ikke er usundt), kan du sjekke selv med l'easy(som selger foreslår) om de kan levere akkurat denne modellen. Edit: linker virket ikke --virket fortsatt ikke-- <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-12-09 10:35 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-12-09 10:37 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-12-09 10:39 ] Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Når info om salgsobjektet er noen spesifikasjoner, der navnet til maskinen kan være forbyttet. men når selger oppgir link til leasy og deres pc, (de selger bare denne modellen). Så kan vi anta at navnet på maskinen er rett, og dermed er spesifikasjonene ikke rette. Om det er bevist svindel skal jeg ikke uttale meg om, men tror nok QXL ikke setter pris på slik tydelig feilinformasjon. mvh JanEirik Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Fyren ringte og beklaget seg nå og mumlet ettelerannet om at han hadde lest feil osv og at jeg kunne annulere budet noe jeg valgt å gjøre. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Uansett kunne du jo bare meldt QXL for svarte farsken, når det er det folk svarer og du spør det samma spørsmålet 15 ganger... les QXL sine regler da. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 jeg har meldt qxl for svarte farsken :razz: var noe av det første jeg gjorde men så langt har jeg ikke fått noe svar fra dem. men som sagt er saken løst. Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Ga nettop 7.990.- for ny amilo 6100 på expert..... Kai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå