Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slapp av, jeg skjønner ikke hvorfor man bekymrer seg. Minsteprisen er ikke oppnådd, og dermed er det ingenting som forplikter.

 

Jeg har ikke sjekket spesifikasjonene på denne maskinen, men hvis det viser seg at det er oppgitt uriktige spesifikasjoner for å fremme salget, er det på sin plass å sende en e-post til QXL. De tar slike ting meget alvorlig, og gir selgeren en smekk på fingeren.

 

Hvis du har lagt inn autobud bør du stoppe dette snarest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mais: bare gjør som folka har fortalt deg her...

 

1. Selger har oppgitt feil betingelser , derfor er ikke auksjonen gyldig.

2. Selger svarer ikke på forespørsel fra kunde, kritikk verdig, kan brukes som forsvar ved en eventuell sak senere.

3. Selger oppgir feil info på mail angående varen.

4. Selger har overpriset varen i forhold til ny pris på det det faktisk er.

 

Du skal ikke ha NOE som helst problem med å få ordnet dette, bare send en mail til support avdelingen til qxl, de er alltid meget behjelpelige, ting skulle være boks rimelig fort, og denne personen blir etter all sannsynlighet sparket ut fra QXL sitt system....

Lenke til kommentar

Kan hende at personen bare tar feil på modell nummeret til Amalio D AMILO D 6820/7820/8820.

 

Her er linken til selve siden for Amalio serien.

 

Dersom du tviler(som ikke er usundt), kan du sjekke selv med l'easy(som selger foreslår) om de kan levere akkurat denne modellen.

 

Edit: linker virket ikke

--virket fortsatt ikke--

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-12-09 10:35 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-12-09 10:37 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-12-09 10:39 ]

Lenke til kommentar

Når info om salgsobjektet

er noen spesifikasjoner, der navnet til maskinen

kan være forbyttet.

men når selger oppgir link til leasy og deres pc, (de selger bare denne modellen). Så kan vi anta at

navnet på maskinen er rett, og dermed er spesifikasjonene ikke rette.

Om det er bevist svindel skal jeg ikke uttale meg om, men tror nok QXL ikke setter pris på slik tydelig feilinformasjon.

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...