Gå til innhold

Oppgradere PCen min, passer delene?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å oppgradere Pcen min med disse komponentene:

Skjermkortet

Prosessoren

Ramen

Og hovedkortet

Har en strømforsyning på 285W, så vet ikke om det går så greit? Lurer på om delene passer sammen og jeg lurer på hva forskjellen mellom X2 cpu på 2,4 ghz og 2,6, om de 200 kronene er vært å bruke eller spare?

Håper jeg kan få noen fine svar :).

Articfare.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har tenkt å oppgradere Pcen min med disse komponentene:

Skjermkortet

Prosessoren

Ramen

Og hovedkortet

Har en strømforsyning på 285W, så vet ikke om det går så greit? Lurer på om delene passer sammen og jeg lurer på hva forskjellen mellom X2 cpu på 2,4 ghz og 2,6, om de 200 kronene er vært å bruke eller spare?

Håper jeg kan få noen fine svar :).

Articfare.

8025274[/snapback]

Ser ut til å passe sammen. Når det gjelder strømfors. så tror jeg jeg ville byttet den i noe større..

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg litt på hvorfor du har tenkt å oppgradere maskinen din med et veldig bra skjermkort, og et elendig hovedkort som har onboard skjermkort.... Kan jo tenkes du har lest veldig feil.

Forresten så kan jeg anbefale deg følgende:

ASUS P5B, det billigste i denne serien. Litt dyrere enn hva du har satt opp allerede.

Intel E6300, billigere enn den du nå har valgt.

Og en mye bedre PSU, da du vil slite med å drive både Intel og AMD + et heftig skjermkort som 1950. Disse trekker strøm. Du har sikkert en disk eller to. Forøvrig er AMD CPU'ene glade i å kjøre med minnet på 800mhz, dvs PC6400. Men dette er absolutt ikke et must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...