nomore Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei Holder på å lage ett par programmer til pda med VB.Net CF v2. Eg klarer ikke å finne en metode/funksjon som forteller meg hvilken mappe exefila som programmet har ble kjørt i fra. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vet ikke hva CF inneholder, men du kan jo se om du finner Environment.CurrentDirectory Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 System.IO.Path.GetDirectoryName(System.Reflection.Assembly.GetExecutingAssembly().GetName().CodeBase) ... returnerer mappen start-programmet ligger i. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 System.IO.Path.GetDirectoryName(System.Reflection.Assembly.GetExecutingAssembly().GetName().CodeBase) ... returnerer mappen start-programmet ligger i. 8028917[/snapback] Hadde du bare visst hvor glad eg ble i deg nå Takk! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har lett som bare pokker etter det selv, fikk tipset her på forumet. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) ...Ja, hvem kan unngå å bli glad i moskus hehe Endret 26. februar 2007 av Manfred Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå