Changis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har fått ordnet det og alt med forbehold om krasj. Men jeg mener psp en ble litt raskere med den nye versionen 8038942[/snapback] Ja, mener at tiden det tar å boote ble redusert med en god del på 3.03 OE-C. Vurderer å oppdatere til 3.10 OE, har hørt at den funker bedre med PAL pops spill. Er det tilfelle? Isåfall, gjelder det også problemet med at bildet havner for langt ned? 8039297[/snapback] Jepp. 3.10 hadde fix for pal spill, saa naa skal disse funke mer eller mindre som NTSC spillene Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Fett! Daa må jeg nesten upgrade da! Syntes ikke FFVII var helt som jeg hadde tenkt, men om det er en fix for PAL spill, må dette testes! Lenke til kommentar
Changis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 det eneste dumme jeg selv opplevde da jeg spillte igjennom FFVII (igjen) paa psp var at ved den nyere oppgraderingen faar du ikke lenger "spiralen" naar du havner i kamp, men utenom dette var det noen ganske morsromme timer foran psp'en ja Kjipt man ikke kan spille Abe spillene da man nesten maa ha alle 4 skulderknappene. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Finner ikke en lett upgrade fra 3.03 Oe-C til 3.10 nå men.. :\ Lenke til kommentar
Changis Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 sjekka du linken min paa forrige side? noobsafe installer eller.no Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jaa.. Men, funka ikke av en eller annen grunn.. Jeg får bare lete litt.. Finner det sikkert etterhvert.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal legge opp en komplett guide med pakke som inneholder alle filene og programmene man trenger for å gå fra vanlig firmware til 3.10 oe senere i dag. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Så ikke at det var mirror side, på den siden som var linket til! Fungerte med engang jeg brukte den!! FFVII ser forresten bra ut! Elsker å kunne spille det på PSP! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=724667 Da har jeg lagt ut guiden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå