Gå til innhold

PS1 emulator på PSP

MacBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med sony orginalt må man laste de ned via en PS3..

Med custom fw må du konvertere.. Da må du legge inn PS spillene dine på Pc'n din, før du konverterer de med ett program.. orker ikke sjekke hva det heter.. :p

8026684[/snapback]

Så det går ikke å laste spillene rett ned på PSP'n?

Endret av PC91
Lenke til kommentar
Hvor finner jeg nyeste custom fw?

8035410[/snapback]

Hos dl.qj.net. Men anbefaler deg heller å installere custom firmware hvis du tørr å ta en liten sjangs. Da kan du konvertere dine egen PS1 spill slik at du kan bruke dem på PSP'n.

Se litt i forumet til qj.net, er sikkert en tut der.

PC91: du kan ikke laste ned PS1 spill gratis nei, du må konvertere dem selv.

Da må du ha et program som heter popstation og custom firmware(3.10 OE(ikke finn på å oppdater til vanlig 3.10)

Hvilken firmware har du nå btw? Du finner det hvis du går inn på system info eller noe

edit: typo

edit2:

Prøvde å installere custom firmware i går. PSP'en bricka. R.I.P.  :(

8035400[/snapback]

Det var leit :(

Hva skjedde? Stoppet den bare under oppdateringen? Har du tilgang til recovery menyen da? (hold R mens du booter)

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Fatty: Jeg tar jo en liten sjangs siden jeg allerede har custom 3.10 på psp en. Må jeg legge inn 1.50 igjen før jeg legger inn den nyeste custom?

8038038[/snapback]

Åååh, du har CF alt :)

Såvidt jeg vet er det ingen nyere CF enn 3.10 OE-A', og den er bare en fix til _ett_ spill, så det er vel ikke så mye vits i å legge den inn.

Men uansett, den ligger her.

Lenke til kommentar
Jeg har fått ordnet det og alt med forbehold om krasj. Men jeg mener psp en ble litt raskere med den nye versionen

8038942[/snapback]

Ja, mener at tiden det tar å boote ble redusert med en god del på 3.03 OE-C.

Vurderer å oppdatere til 3.10 OE, har hørt at den funker bedre med PAL pops spill. Er det tilfelle? Isåfall, gjelder det også problemet med at bildet havner for langt ned?

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...