Aleks_r Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Er det noen som har peiling på hvor jeg kna laste ned emulatorer til GT 3. Har sittet i 2 dager på Kazaa og prøvd å laste ned noen "emulatorer",men hver gang viser det seg at de er noen andre spill jeg har fra før! På forhånd takk for hjelpa! Aleks_r Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det er ingen fungerende PS2 emulator ute. Og hadde det vært det måtte du i såfall hatt en mye kraftigere pc for og kunne emulere ps2 spill. I hvertfall GT 3. Jeg regner heller ikke med at det vil komme en PS2 emulator før om et par år. Hvis du vil spille et GT spill last ned en PSOne emulator og spill GT 1 eller GT 2 det er for tiden mulig :wink: _________________ Aopen HQ45 :smile: MSI KT4 Ultra Athlon XP 2000 Gainward Geforce 4 8xAGP @ 345/640 MHz 256MB DDR PC3200 TwinMos Western Digital 7200 RPM 8mb cache Creative 5.1 Inspire Surround :wink: 3dMark 2001 SE: 11221 (Geforce 4 TI4200) [ Denne Melding var redigert av: KriZZ på 2002-12-07 18:18 ] Lenke til kommentar
spindle Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 18:13, skrev KriZZ:Det er ingen fungerende PS2 emulator ute. Og hadde det vært det måtte du i såfall hatt en mye kraftigere pc for og kunne emulere ps2 spill. I hvertfall GT 3. Jeg regner heller ikke med at det vil komme en PS2 emulator før om et par år. Hvis du vil spille et GT spill last ned en PSOne emulator og spill GT 1 eller GT 2 det er for tiden mulig :wink: Kan du anbefale noen? Har bare prøvd bleem men den funker ikke i XP.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Sony har effektivt kverka alle emulatorene som var i produksjon, Bleem funka egentlig bare "sånn passe". Mye 3d-grafikk som ble store firkanter etc. Det fantes flere men Sony hadde tydeligvis folk som gidda å søke på internett etter "+emulator +playstation" akkurat som vi kan. Og fant dermed sidene til alle prosjektene, og sendte sinte emails til hele gjengen..folk legger heller ned gratisprosjektet sitt fremfor å møte i rettssalen for å forsvare et gratis program. Tror nok bare du får kjøpe deg en PS2 heller..du vil uansett trenge en monsterpc for å drive noe sånt. Bleem tok enormt med ressurser på min 1Ghz Thunderbird i sin tid..Kunne nesten ikke kjøre 3d-grafikk i det hele tatt. Husk: emulatoren skal emulere alle brikkene inni maskinen, bruker ikke chipsettet til PC'n i det hele tatt nesten. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Som nevnt: Det finnes ingen PS2 emulator, og det vil ta mange år, om mulig i det hele tatt, før det kommer en. Men jeg støtter emulatorprosjektene fullt ut. Pokker ta Sony for at de motarbeider PCen. Men de har klart å kværke de fleste PS-emu prosjektene. Jeg skjønner ikke hvorfor de som lager disse emulatorene er redde for Sony. Sony kommer garantert til å tape en rettsak. Det er derimot utviklerne av disse emulatorene som burde ANMELDE Sony for ulovlige "utpressingsmetoder.". Det finnes derimot PS2-emulatorer i "testfasen". Dvs. at de ikke kjører noen kommersielle spill, men kan kjøre hjemmelagde (enkle) demoer. Hvis du leter etter PSONE-emulatorer - last ned ePSXe med en gang! Det er den beste emulatorene som finnes! Men du MÅ laste ned en PSX-bios(scphetellerannat.bin - finnes i forskjellige utgaver) i tillegg pluss en del plug-ins til skjermkortet (avhengig av hvilket du har). Her fungerer de fleste Playstation-spill, og gjør de ikke det, så kan, og må, du ofte trikse litt med innstillinger. Vær oppmerksom på at PSX-biosen er Sony sin eiendom, og du må eie en playstation for å laste ned BIOSen lovlig (no' problemo å finne den uansett). Jeg ville bare opplyse om dette, og av disse grunner føger det ikke med en PSX-bios når du laster ned ePSXe Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Har ePSXe,men mangler BIOS'en.I ePSXe er det en hel haug med drivere til lyd,skjermk,og tastatur.Er det noen som har BIOS'en og kan maile den til meg? Mail adresse:[email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå