joffe11 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hei Tenker på et lite prosjekt Har tenkt å benytte en pc til Plasmaen min for å se på film o.l. Pc'en vil være helt "skjult" i mediabenken. Så når jeg skal spille av musikk hadde det vært tøft å kunne benyttet en lcd touchscreen for å se og styre musikken yten å måtte bruke plasmaen til dette. Har tenkt litt på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321328 Så til spørsmålet, er det noen skjermkort som støtter at jeg kan kjøre en oppløsning til plasmaen og en annen til lcd skjermen.? Ønsker ikke å måtte gå inn å endre dette fysisk ved hver oppstart. Lcd skjermen vil ikke være i bruk når jeg benytter plasmaen og vica versa. Er det evnt noenhoved kort som støtter dette også? Håper noen kan hjelpe da jeg ha lite peiling på slikt. Endret 25. februar 2007 av joffe11 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 De aller fleste skjermkort klarer dette, og også mange HK med innebygd skjermkort. Brukte tidligere det integrerte skjermkortet i HK til HTPCen her til både projektor og LCD-TVen med forskjellige oppløsninger både samtidig og hver for seg uten problemer. (Asus M2NPV-VM) Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Flott. Kanskje du/noen kan anbefale et skjermkort som klarer 720P og evnt h.264 til plasmaen. Eller om det finnes et m-atx anbefale et hovedkort som klarer det samme som over uten å måtte ha skjermkort. Endret 26. februar 2007 av joffe11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå